Tiskové zprávy
Comunica: Už po dvou měsících pomohli zákazníci na svět půlhektarovému lesu
Projekt funguje na principu prodeje výrobků značky Vileda, která je předním výrobcem úklidových potřeb. Ty jsou v období od 1. dubna do 30. června 2007 označené speciálními visačkami a samolepkami.
Z každého označeného a zakoupeného výrobku jde deset korun na výsadbu nových stromů. Výtěžek akce umožní návrat původního smíšeného lesa do lokace poblíž Českého Dubu. Zákazníci tak zakoupením výrobku přispívají na nákup sazeničky nového stromu a jeho výsadbu. „Svůj“ strom si po zaregistrování na www.viledales.cz mohou dokonce sami vysadit. „Do tohoto okamžiku se zaregistrovalo několik desítek zájemců, kteří si svůj strom přijedou zasadit. Někteří pojedou přes celou republiku,“ říká Petr Dobrý, zástupce značky Vileda. Výsadba prvních cca 12 000 stromů se uskuteční do konce listopadu tohoto roku na rozloze asi jednoho hektaru. V případě vyššího výtěžku z akce budou stromy vysázeny i na dalších místech České republiky v průběhu roku 2008.
Na stránkách projektu se každý týden soutěží o produkty značky Vileda. Od dubna do června výhru získá devětatřicet zákazníků v třinácti kolech. „Po pěti uskutečněných kolech se dá říci, že týdně s námi hraje okolo čtyřiceti zájemců,“ dodává Petr Dobrý.
Z každého označeného a zakoupeného výrobku jde deset korun na výsadbu nových stromů. Výtěžek akce umožní návrat původního smíšeného lesa do lokace poblíž Českého Dubu. Zákazníci tak zakoupením výrobku přispívají na nákup sazeničky nového stromu a jeho výsadbu. „Svůj“ strom si po zaregistrování na www.viledales.cz mohou dokonce sami vysadit. „Do tohoto okamžiku se zaregistrovalo několik desítek zájemců, kteří si svůj strom přijedou zasadit. Někteří pojedou přes celou republiku,“ říká Petr Dobrý, zástupce značky Vileda. Výsadba prvních cca 12 000 stromů se uskuteční do konce listopadu tohoto roku na rozloze asi jednoho hektaru. V případě vyššího výtěžku z akce budou stromy vysázeny i na dalších místech České republiky v průběhu roku 2008.
Na stránkách projektu se každý týden soutěží o produkty značky Vileda. Od dubna do června výhru získá devětatřicet zákazníků v třinácti kolech. „Po pěti uskutečněných kolech se dá říci, že týdně s námi hraje okolo čtyřiceti zájemců,“ dodává Petr Dobrý.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk




