https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/usa-pomohou-eu-zajistit-plyn-pro-pripad-ruske-invaze-shodli-se-lidri
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

USA pomohou EU zajistit plyn pro případ ruské invaze, shodli se lídři

29.1.2022 17:36 | KYJEV (ČTK)
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Spojené státy budou s Evropskou unií spolupracovat na zajištění přísunu plynu do Evropy pro případ ruské invaze na Ukrajinu. Shodli se na tom americký prezident Joe Biden a předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová, podle nichž budou obě strany hledat možnost rozšíření dodávek plynu do Evropy. Ve společném prohlášení uvedli, že obě strany chtějí zajistit energetickou bezpečnost EU a urychlit celosvětový přechod k udržitelným zdrojům energie.
 

Oba lídři společné komuniké vydali v době, kdy se Západ obává, že Rusko využije na 100 000 vojáků shromážděných u ukrajinských hranic k napadení sousední země. Evropské země se pro tento případ chystají zmrazit projekt nového plynovodu Nord Stream 2, o což dlouhodobě usiluje Washington. EU přitom z Ruska dováží 40 procent své spotřeby zemního plynu a někteří evropští politici tvrdí, že Moskva využívá omezování dodávek k vytváření tlaku na jejich země. Rusko to odmítá.

"Spojené státy a EU společně usilují o trvalé, dostatečné a včasné dodávky zemního plynu do EU z různých zdrojů po celém světě s cílem předejít otřesům včetně těch, které by mohla způsobit další ruská invaze na Ukrajinu," uvedli Biden a von der Leyenová. Podotkli, že USA jsou již nyní největším dodavatelem zkapalněného zemního plynu (LNG) do EU a že obě strany pracují s dalšími státy a subjekty na trhu na rozšíření objemů dodávek.

"LNG může v krátkodobém výhledu zvýšit bezpečnost dodávek, zatímco budeme pokračovat v přechodu k nulovým emisím," píše se ve společném prohlášení.

Obě strany v něm potvrdily svůj závazek omezovat postupně využívání fosilních zdrojů a nahrazovat je čistou energií tak, aby směřovaly k úplnému "vynulování" emisí skleníkových plynů. Vzhledem k současným problémům s vysokými cenami energií a ohrožení dodávek z Ruska je podle obou stran logické snažit se o urychlení přechodu k obnovitelným zdrojům energie, které by snížily evropskou závislost na ruském plynu.


reklama

 
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (59)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

kk

karel krasensky

29.1.2022 17:52
Je nejvyšší čas,aby naše mocná armáda společně s armádami Monaka,Andorry,Lichtenštenjska,Lucemburska a vatikanské gardy zautočila na Rusko a nemilosrdně je dobyla.Po vítězství již žadné problemy s plynem případně ropou již nebudou a v Rusku konečně zvítězí pravda a láska nad lži a nenávisti.Putina zajmeme a budeme jej za mírný poplatek ukazovat na vesnických poutích případně na nich muže zapasit s medvědem.
Odpovědět
sv

sv

29.1.2022 18:48 Reaguje na karel krasensky

Příspěvek byl kvůli porušení pravidel diskuze smazán.

Odpovědět
JO

Jarka O.

30.1.2022 09:55 Reaguje na karel krasensky
Pro začátek bude po všeobecné shodě 3 přispěvatelů sepsáno Závazné stanovisko čtenářů ekolistu k situaci na Ukrajině, a bude se poodepisovat při prihlasování na web. Jestli to p. Krásenský odmítnete, nebude vám umožněn přístup k diskuzi.
Odpovědět
kk

karel krasensky

30.1.2022 10:24 Reaguje na Jarka O.
paní Jarko pokud jde o Ukrajinu budte velmi ostražitá a nduvěřivá.Za první republiky jsem sloužil jako hajný na Podkarpatské rusi v oblasti Mukačeva a Koločavy v tamějších bukových pralesích.Jednoho dne mě při obchuzce revíru přepadl Nikola Šuhaj loupežník a jeho mladší bratr.Strašlivě mě ztloukli a vzali pušku a kapesní hodinky s řetízkem
Odpovědět
JO

Jarka O.

30.1.2022 10:32 Reaguje na karel krasensky
Tak to jste musel znat moji babičku a dědu, kteří tamtéž sloužili jako učitelé. Vzpomínky měli mírové, to víte, blbí češi, na nic víc nemají než na naivní a neúspěšné rozsévání civilizace vzděláváním.
Odpovědět
kk

karel krasensky

30.1.2022 10:47 Reaguje na Jarka O.
To máte zajímavého chytrého a vzdělaného dědu a babičku.Chci se zeptat jak to máte momentalně s větrem na Vysočině.Meteo vyhrožuje a tady zatím klid
Odpovědět
JO

Jarka O.

30.1.2022 11:45 Reaguje na karel krasensky
Dávno nemám, to byli obyčejní učitelé na gymplu,babička ucila 3 předměty matiku, fyziku a chemii, což před válkou pro ženy nebylo obvyklé, k tomu pole, dědu pak vyhnali učit do zvl.skoly, no jo, katolík. Ani se neptejte, přijde k vám vítr taky, je skaredě, vítr, sníh, déšť.
Odpovědět
pa

pavel

29.1.2022 18:03
je velmi zábavné jak se chlapci prsí a myslí si že sankce budou akorát na dvojku ivan stopne všechno pokud něco zůstane v provozu tak to bude plyn z turecka tuto situaci ale nechcou němci jelikož vydělávají miliardy tím že přeprodávají plyn idiotům jako jsme mi poláci ukrouši ...... proto mají v zásobníkách plyn akorát na 14dní i když ofiko tvrdí že na dva měsíce - raději by si měli pitomci drbat hlavy proč z bruselu odchází čínský velvyslanec a náhradní nedorazí do samé u nás v čechách velvyslanec končí a nic nepřichází
Odpovědět
sv

sv

29.1.2022 18:49 Reaguje na pavel

Příspěvek byl kvůli porušení pravidel diskuze smazán.

Odpovědět
VS

Vaclav Sobr

29.1.2022 21:28 Reaguje na sv
Ivan prodává momentálně víc plynu do Číny než do Evropy (a má u ní 90 procent kšeft na dalších 15 let a deset procent prodává na burzách tam protože je tam za víc než v Evropě)

Ostatně kvůli tomu tam budou příští rok dokončovat další ropovod Rusko-Čína.

Ostatně - Ivan teď ani nic neprodává na "spotovém" trhu v Evropě. Prodává jen dlouhodobé kontrakty a na Evropskou burzu ve velkém kašle. (ruský plyn se na ní oběvuje jen skrz někoho kdo ho od nich nakoupí za hotové jako přeprodaný)
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 07:51 Reaguje na Vaclav Sobr
Ivan dodává do Evropy kulový a do Číny asi to samý, akcie Gazpromu jdou dolů a prodělává, padá i ruský rubl.
Číňani si bačují na Sibiři po svém a je jen otázka času, kdy tu oblast prohlásí za historické čínské území.
Proto Putin snaší mermo moci zhabat evropské země, někdo mužika přece živit musí.
Odpovědět
VS

Vaclav Sobr

29.1.2022 21:30 Reaguje na sv
Krom toho - realita je že Rusko jaksi hlady nechcípne - to možná mohlo nastat v roce 2014 ale co díky oboustraným sankcím tamní zemědělství nemusí soupeřit s dotovanou Evropskou konkurencí je fakticky potravinově v plusu.

drobný paradox je že 8 let sankcí tak nějak donutilo Rusy se ve spoustě věcí obejít jen s tím co si udělají doma.
Odpovědět
VS

Vaclav Sobr

29.1.2022 21:34 Reaguje na Vaclav Sobr
Je to jedna drobná nevýhoda sankcí - pokud protistranu nezlomí hned, tak se nimi během nějaké doby musí naučit žít.

Ostatně sankce nezlomili ani severní Koreu, Irán, Kubu či Venezuelu...
Proč by měli zlomit zrovna Rusko? :D

Celý problém je tak nějak v tom že západní svět staví "ekonomiku" mnohem výš v "hodnotách" než zbytek světa.
Islamisty žádné embargo taky nikdy nepřesvědčilo změnit názor...

Ne všichni na planetě totiž věci hodnotí peněženkou...
Odpovědět
DB

Darth Bane

29.1.2022 21:55 Reaguje na Vaclav Sobr
Islamista je definován tak, že je to příchody ekonomický zkrachovalec, který jej nemá kam zasunout.
Odpovědět
DA

DAG

29.1.2022 23:29 Reaguje na Vaclav Sobr
Vy jste dobře mimo😂 Nic z toho co jste napsal není pravda. Jen teda jediná. Rusové rádi trpí a svoji neschopnost hází na ostatní. Takže je skutečně sankce nezlomí. To je dokázáno od Dostojevskeho přes Solženicina do dneška. Sankce Rusko zasáhlo hlavně v jejich jediném skutečně zajímavém vývozním artiklu a to jsou zbraně. Rusové umí maximálně elektronku a cokoliv v čem je víc elektroniky je nekonkurence schopné. Včetně jejich chlouby s-400 nebo T14 Atrapa a ruské drony jsou vyloženě k smíchu. Už i Ukrajinci tvoří daleko lepší zbraňové systémy.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 07:46 Reaguje na Vaclav Sobr
Ty sankce nejsou k tomu, aby někoho "lámaly", ale k tomu, aby byl nucen si některé věci vyrobit sám.
Jenom Rusko musí pořád s někým bojovat, vytváří pořád nepřátele atd. atd., to je jen ten jejich feudální pohled na svět.

Naše civilizace radši spolupracuje, radši má kamarády, zákazníky, dodavatele a dobré kumpány, pokud možno bohaté, protože s nima se dobře kšeftuje.
Tohle Rus nikdy nepochopí a proto je trvale v dupě.
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

30.1.2022 08:06 Reaguje na sv
Dříve chcipnou v Africe a blízkým východě na ty jejich placky nebude pšenice
Odpovědět
Karel Nakobyl

Karel Nakobyl

29.1.2022 18:29
zděs zaryta sabaka - proto to válečné štvaní, aby se do Evropy vozily nejen zbraně ale hlavně plyn
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

29.1.2022 21:27 Reaguje na Karel Nakobyl
To Putin teda fakt pracuje v Americkém žoldu, proto zaškrtil kohouty??
A tu stotisícovou armádu tam došikoval na příkaz imperialistů z Volstrítu? Tolik sexu naráz?
Odpovědět
ss

smějící se bestie

29.1.2022 19:06
Srandisti
Odpovědět
kk

karel krasensky

29.1.2022 21:47
Važení diskutující,všechno je jinák.Ve skutečnosti je Putin agentem CIA,který byl získan ke spolupráci v tehdejší NDR kde pusobil jako zpravodajec KGB.Osudnou se mu stal vztah s umělkyni,která vystupovala v Ein Kessel Buntes jako mořská panna,ale zaroven pusobila pří získavání nových agentu pro CIA což se i u mladého Volodi zdařilo.Putin je nyní instruován,aby snížíl dodávky plynu do EU a tím se otevírá cesta dovozu zkapalněného demokratického plynu z USA.Taková je skutečná pravda.
Odpovědět
VK

Václav Kain

29.1.2022 23:49 Reaguje na karel krasensky
Krásenský není to osobní,ale většího vola není možné ani nalézt.
Odpovědět
kk

karel krasensky

30.1.2022 06:48 Reaguje na Václav Kain
Mate pravdu páne Kain.Už dlouho jsem zbaven svepravnosti a mým soudním opatrovníkem byl určen místní hajný znamý hulvat a sprostak.O jak nebezpečnou a zvrhlou osobu jde svědčí to.že je voličem TOP09.Srdečně vás pozdravují a zas mi něco hezkého napište.Dobré slovo vždy potěší obzvlašt v této nelehké době.Děkuji
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 07:59 Reaguje na karel krasensky
Konečně to někdo napsal na plnou klávesnici!!
Je to přesně tak, Putin dohazuje kšefty Amíkům a ještě haraší zbraněma, aby měli záminku nacpat do Evropy vojáky a udělat si ze střední a východní Evropy svoje votroky!
Navíc donutil i Finsko a Švédsko, aby chtělo do NATO!! Rozjebal Ukrajinu a poštval ji proti Rusku!!

Já měl vždycky podezření, že je agent imperialistů a válečných štváčů z Volstrítu a zrazu plesk!! Je to tak.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 09:32 Reaguje na Pavel Hanzl
Vzhledem k tomu, že je Nejlepší Šachista Světa, který má rozmyšlených 20 tahů dopředu, tak by mě zajímalo, jestli bankrot Ruska je tah desátý, nebo až dvacátý.

Každopádně by měl obdržet Nobelovu cenu míru, za zbavení světa nejagresivnějšího Zlobra posledního století.
Odpovědět
RV

Richard Vacek

29.1.2022 21:54
USA se nemusí strachovat. Rusko je spolehlivý dodavatel surovin a kdyby nefungovaly trubky přes Ukrajinu, máme v záloze ns2.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

29.1.2022 22:07 Reaguje na Richard Vacek
Je tak spolehlivý, že dodává třetinu a Evropa bojuje s krizí.
To já viděl spolehlivějšího dodavatele...
Odpovědět
RV

Richard Vacek

30.1.2022 05:57 Reaguje na Pavel Hanzl
??? Dodává přesně tolik, kolik si zákazníci objednávají. Žádná zpoždění, žádné výpadky. Proto máme plynu dostatek a nejsou žádná omezení jeho odběru.
A pokud by si někdo náhodou myslel, že máme s plynem nějakou nouzi, tak se může podívat, jaký je s plynem odběrový stupeň a zjistí, že máme základní odběrový stupeň, tedy žádná omezení:
https://www.egd.cz/informace-o-stavu-nouze-v-plynarenstvi
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 08:03 Reaguje na Richard Vacek
Rusko dodává asi třetinu, co obvykle a Evropu zachraňují Amíci s LPG a Norsko a Arabáši. Proto je klídek.
"Ruský plynárenský gigant Gazprom loni nesplnil svůj vlastní, konzervativní cíl pro vývoz plynu do Evropy a Turecka. Vyplývá to z výpočtu agentury Bloomberg, které vycházejí z údajů od firmy. Snížený tok plynu přispěl k nejhorší krizi v dodávkách energie na evropském kontinentě za poslední desetiletí."
https://oenergetice.cz/plynarenstvi/bloomberg-gazprom-vyvezl-do-eu-a-turecka-mene-plynu-nez-se-zavazal
Odpovědět
RV

Richard Vacek

30.1.2022 08:33 Reaguje na Pavel Hanzl
Vždyť to máte i v tom vašem odkazu - zákazníci z Evropy si víc neobjednali, protože chtějí snížit závislost na ruském plynu. Gazprom plánoval, že dodá víc, ale jak to má udělat? Dodal to, co bylo objednáno.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 08:41 Reaguje na Richard Vacek
Zákazníci neobjednali aby vylítla cena a oni zbankrotovali, nebo krutě prodělali.
Voni sou hlava, pane vachmajstr....
Odpovědět

Viktor Šedivý

30.1.2022 09:18 Reaguje na Pavel Hanzl
Zdražení fosilních zdrojů, které odvrátí zákazníky od jejich využívání, je přeci cílem zelené bruselské politiky.

Nikdo příčetný nebude využívat elektřinu z ObčasnýchZdrojů - pokud ovšem normální zdroje řádově zdražím, najednou i FV bude lepší než tma.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 09:27 Reaguje na Viktor Šedivý
Omyl. Právě dekarbonizace musí jít podle daného schématu. S narůstajícím objemem energie z OZE je potřeba více záložních zdrojů a akumulátorů a musí to jít nějak koordinovaně.
Pokud do toho někdo (Rusko) hodí vidle, tak se to poškodí a zase se ten cílový stav odloží.
Faktem ale je, že trvalá a spolehlivá dodávka plynu za vyšší cenu budování OZE pomáhá.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

30.1.2022 10:11 Reaguje na Pavel Hanzl
No, máte pravdu. Dekarbonizace by měla jít podle dopředu zcela jasného plánu a hlavně za stavu, kdy budete mít zajištěnou dostatečnou náhradu za odstavované zdroje.
To se ovšem v EU neděje, proto je stav jaký je.

Pokud vám strategie navýšení cen, aby se vyplatila výstavba OZE, přijde normální? Tak pak ovšem nejste normální vy.

Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 10:35 Reaguje na Jaroslav Studnička
Pokud máte třeba 90% elektřiny z klasických zdrojů a začnete budovat OZE, máte rezervního výkonu dost. A odstavujete jej tak, abyste měl pořád zálohy. Což se v Evropě děje, žádný blackout nikdy nenastal.
Pokud ale spoléháte na dovážený plyn a dodavatel vám zaškrtí kohoutky, máte problém. Tak rozvášníte odstavené uhláky a seženete plyn jinde. Normálka.
Navýšení cen není žádná "strategie", ale reakce trhu na výpadek plynu z Ruska.
Odpovědět
JO

Jarka O.

30.1.2022 10:43 Reaguje na Pavel Hanzl
P. Hanzle, tak já vam začnu odteďka strašně nadávat a urážet jak ten deb. sv, a za rok vám řeknu, že se na vás spoléhám a očekávám, že ta moji rodinu zaplatíte účet za plyn a dodáme mi palivové dřevo z vašeho lesa. Je to v pořádku? Dáte si to líbit?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 15:23 Reaguje na Jarka O.
Nechápu. Kšeftaři s plynem někomu sprostě nadávají? Fakt?
Rusko je kritizováno za své hovadské jednání, já osobně naprosto nechápu, proč Putin není u soudu v Haagu.
Jen za Sýrii, Ukrajine je na další žalobu.
Ten má na rukách vagón krve.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

30.1.2022 13:49 Reaguje na Pavel Hanzl
Nemáte pravdu, opět.

Když se podíváme na Německo, což je takový vzorový příklad.
Strategii dekarbonizace, která vzešla z německé uhelné komise, nová vláda smetla a zkrátila o 8 let. Toť jeden z příkladů o nějaké koncepci.

Tu závislost na dovozu plynu si způsobuje EU sama. Tlakem na odstavování uhelných zdrojů (pro které má více méně vlastní palivo) je nucena budovat nové plynové zdroje. V případě Německa do toho samozřejmě hraje roli i odstavování jaderných elektráren.
Tedy nedostatečnou náhradou kapacit OZE a potřebné akumulace je nucena budovat nové fosilní zdroje se závislostí na dovozu plynu.
Ti kteří rozumí alespoň trochu energetice a nejsou zaslepení ideologií, tak před tímto stavem varují již nějakou dobu.
Dosavadní letošní zima to jasně ukázala. Nedostatečná kapacita OZE + akumulace (respektive nepříznivé podmínky pro výrobu), odstavování stávajících zdrojů, zimní počasí. To znamenalo, že vyrábělo vše co zrovna mohlo.
Navýšení cen není dáno pouze dovozem plynu, jak neustále tvrdíte.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 15:30 Reaguje na Jaroslav Studnička
Nikdo nebuduje fosilní zdroje. Jenom se nechávají ve studené záloze právě pro tyhle případy.
Akumulací je stále zoufale málo, ale budují se velmi OZE. Ten plyn byl podraz, nikdo nečekal, že Putler bude chtít zmasakrovat Ukrajinu a bude vydírat s plynem.
Ale kromě Písaříka a jiných gaunerů to neproběhlo nijak tragicky, ceny elektřiny byly tvrdě podcené. Spotová cena za nulu rozhodně není normální stav.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

30.1.2022 16:18 Reaguje na Pavel Hanzl
Co to plácáte?
Ta výstavba plynových elektráren, která probíhá a probíhat bude je jako co, to nejsou fosilní zdroje?
Vysoké ceny elektřiny nejsou problém jenom ČR.
Dokonce jsou problémem i v Německu.
"Ceny elektřiny byly tvrdě podceněné"? To myslíte vážně? Pak tedy selhal evropský trh s elektřinou.
Spotová cena za nulu je dána dotační politikou, že byste konečně pochopil, že to je špatně? To se mi až nechce věřit.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 17:29 Reaguje na Jaroslav Studnička
Cena energie na trhu je přece dána poptávkou a nabídkou a žádné dotace v to nejedou.
Ty nastupují až tehdy, kdy jde elektřina pod třeba 50 eur, aby výrobci nebankrotovali. V Evropě bylo energie přebytek, jenže Valdimir Vladimirovč nás z toho růžeového snu probudil.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

30.1.2022 19:24 Reaguje na Pavel Hanzl
Jak to je s dotacemi pro OZE vám tu bylo již několikrát vysvětlováno.

Přebytek energie? Kdypak to bylo?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 22:04 Reaguje na Jaroslav Studnička
Žádné vysvětlení se nekoná (zvláště od vás), pan Novák občas utrousí něco napůl ironického i když se zeptám, ale od vás jen ironie, urážky, prostě kdákání.
Přebytek energie je vždycky, když spotová cena jde na nulu.
Letos na vánoce poprvé nebyla nula ani v Německu, ono sice v zimě nesvítí, ale většinou fučí.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

30.1.2022 23:05 Reaguje na Pavel Hanzl
Tak si toto vlákno přečtěte ještě jednou...

Místo vaší dojmologie používejte osvědčené weby, jako např. tento:

https://www.agora-energiewende.de/service/agorameter/chart/power_generation_price/01.11.2021/30.01.2022/today/
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 10:40 Reaguje na Viktor Šedivý
FVE nebude nikdy lepší než tma, protože potmě nefunguje vůbec.
Odpovědět
VK

Václav Kain

29.1.2022 23:45
Tak to se máme na co těšit.Zkapalněný plyn ze států které nejsou schopny zaplatit svoje zadlužení.Možná,že naše nová debilní vláda by to kvitovala.A co lidi? Co je nám do nich že? Až jim přistanou na účtu cifry které nebudou moci zaplatit tak se potom, opraďte na kydala Fialu.Tento člověk měl být kopnut do prdele jen když se vysloví jeho jméno.Většího padoucha a zbabělce nenajdete.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 08:07 Reaguje na Václav Kain

Příspěvek byl kvůli porušení pravidel diskuze smazán.

Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 08:11
"Hlavní ale je, že se potvrdily podzimní informace, že podstatným důvodem extrémního růstu cen za ruský plyn byla snaha Kremlu dostat Evropu na kolena snížením dodávek a zvyšováním cen. Navíc v podmínkách, kdy si Rosatom zakoupil velké kapacity v zásobnících v Evropě a nechal je záměrně prázdné, a tudíž Evropu bez rezerv. Americká dodávka tuto brutální vyděračskou hru utnula".

https://ekonomickydenik.cz/evropskou-plynovou-krizi-zavinilo-rusko-dukazem-jsou-nizsi-dodavky-i-prazdne-zasobniky/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context&dop_req_id=RQBzdjZs9uD-202201181926&dop_id=14905427

Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

30.1.2022 09:16 Reaguje na Pavel Hanzl
Koukám, že už se zmůžete na obyčejné kopírování a popouškování...https://www.facebook.com/groups/669020699937315/posts/1946860782153294/

Když už něco papouškujete, tak si příště ověřte fakta. Rosatom není Gazprom.
Takhle jste opět za hlupáka...!!!
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 09:22 Reaguje na Jaroslav Studnička
Člověče nešťastná, já nic nepapouškuji, jen dávám citaci i s odkazem na zdroj. Ale fakt je tam chyba, toho jsem si nevšiml, sorry jako.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

30.1.2022 10:06 Reaguje na Pavel Hanzl
Vzhledem k tomu, že tento citát jste použil již "x", tak už se jedná o papouškování...
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

30.1.2022 10:37 Reaguje na Jaroslav Studnička
Bohužel, opakování je matka moudrosti, ale většina ty odkazy ani neotevře. Tak třeba někdo.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

30.1.2022 11:19 Reaguje na Pavel Hanzl
Ano, opakování je matka moudrosti.
Vy tu ale opakovaně uvádíte chybnou textaci a ani po tolika opakování si tu chybu nejste schopný opravit.

To ovšem odpovídá vašim znalostem.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.1.2022 11:56 Reaguje na Jaroslav Studnička
Nechte ho. On za to nemůže, on je prostě nemocnej ... bo přirozená lidská bbost má přeci jen své limity. Na rozdíl od Hanzla:-).

Já vždy jen v nějaké zvrácené perverzní zvědavosti čekám, co za koko..nu z něj zase vypadne. Měl bych se stydět:-))).
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

30.1.2022 11:05
Zajímavé, jak je schopen zahltit každou diskusi jeden fanatický nedouk,
který kvalitu nahrazuje kvantitou za přizvukování jemu podobných, leč
vulgárnějších a ještě hloupějších příznivců. Když jde o odbornost, tak
se příspěvek smrskne na ideové polopravdy, nebo rovnou lži a vlastní
myšlenky jsou na úrovni papouška a lokaje. To se opravdu nedá už číst
a tak se omlouvám, když mi náhodou něco podstatného při nečtení těch
blábolů unikne. Dotyčný asi ví, o kom píši a zbytek ho asi pozná taky.
Odpovědět
DB

Darth Bane

30.1.2022 11:18 Reaguje na Břetislav Machaček
Pane Matláčku, ne že byste neměl pravdu, ale dlužnoé podotknout, že pokud je Hunžling Jin tak vy jste jeho Jang. Skvěle jej doplňujete z druhé strany.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

30.1.2022 14:42 Reaguje na Darth Bane
No vaše příspěvky jsou taky perly pane X, protože anonyma
nelze ani jinak pojmenovat. Jinak radím nečtěte, co píšu
a budete mít klid.
Odpovědět
JM

Jan Marján

30.1.2022 13:52 Reaguje na Břetislav Machaček
Pane Macháčku, nevíte jak by šel ten flašinet vypnout?
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

30.1.2022 14:50 Reaguje na Jan Marján
Nevím, ale už to nebudu číst. Řešením by ale bylo pět
příspěvků k jednomu článku od jednoho diskutéra, aby
to byla ještě diskuse a nikoliv monolog psychopata.
Odpovědět
 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist