https://ekolist.cz/cz/publicistika/nazory-a-komentare/matous-n-vencalek-vecny-mytus-karla-havlicka-o-ekoteroristech
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Matouš Vencálek: Věčný mýtus Karla Havlíčka o ekoteroristech

7.6.2021 | BRNO
Vlivem nestabilního podloží (jak varovali geologové) došlo během stavby D8 v úseku Lovosice–Řehlovice k sesuvu půdy a část dálnice byla zničena.
Vlivem nestabilního podloží (jak varovali geologové) došlo během stavby D8 v úseku Lovosice–Řehlovice k sesuvu půdy a část dálnice byla zničena.
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Foto | uas uav / youtube
Pan superministr průmyslu a obchodu a dopravy Havlíček před pár dny v rozhlase zase opakoval oblíbenou mantru o zelených spolcích a fanaticích a Zelených, kteří blokují dopravní stavby a kvůli kterým se nedaří stavět dálnice. Je to věčná a vděčná průpovídka, ale už mu to prosímvás nežerme. Pár příkladů:
 

D52: Na konci roku 2019 stavební úřad v Pohořelicích zastavil územní řízení na stavbu úseku mezi Pohořelicemi a Novou Vsí, protože Ředitelství silnic a dálnic nebylo za *ŠEST LET* schopné doplnit požadované podklady – šestkrát tedy požádalo o přerušení řízení, tj. o prodloužení doby pro dodání podkladů, a pětkrát mu úřad vyhověl, pošesté už ne.

D8: Výstavbu úseku Lovosice–Řehlovice kritizovali jednak ekologové kvůli tomu, že vedl přes CHKO, a jednak třeba geologové, kteří varovali před nestabilním podložím. Nejvyšší správní soud nakonec uznal, že ústecký krajský úřad při povolování stavby chyboval, ale stavba již probíhala. Vlivem nestabilního podloží (jak varovali geologové) došlo ještě během stavby k sesuvu půdy a část dálnice byla zničena.

D35: Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zrušil v roce 2018 tendr na zhotovitele úseku Opatovice nad Labem – Časy, protože ŘSD v průběhu soutěže změnilo podmínky a nedostatečně o tom informovalo účastníky. Na Úseku Litomyšl–Janov je zase přerušeno územní řízení, protože ŘSD dodalo nedostatečnou hlukovou studii a musí ji přepracovat.

D1: Krajský soud v Ostravě loni zastavil územní řízení pro úsek Říkovice–Přerov, mj. kvůli tomu, že nebyla vyřešena zimní údržba dálnice, která má vést ochranným pásmem II. stupně přírodních minerálních vod, a chemická údržba by mohla kontaminovat místní prameny i řeku Bečvu.

Ne, stavby se u nás nezdržují a nezastavují kvůli nějakému rozmaru ekologů, ale kvůli tomu, že příslušné orgány státní správy zkrátka neumí stavby připravovat tak, aby byly v pořádku. Ať už na chybu upozorní občan, spolek, městský stavební úřad, nebo třeba krajský úřad a soud mu dá zapravdu, je snad na vině on, nebo ten, kdo se chyby dopustil?

Vymlouvat se na ekologické strany a spolky je směšné obzvlášť při srovnání situace u nás třeba se sousedním Německem či Rakouskem – tamní Strany zelených i celkové ekologické smýšlení jsou výrazně silnější než u nás, přesto jejich dálniční sítě vypadají nesrovnatelně s těmi našimi. Ne, je to jen a jen výmluva neschopného státního aparátu, který neumí stavby připravit dobře.

Jedním z problémů je „salámová metoda“ těchto příprav – namísto toho, aby se plánovala, posuzovala a schvalovala celá trasa současně, děje se tak jen po několikakilometrových úsecích, takže se můžeme dostat do situace, kdy už máme třeba postavený čtyřkilometrový úsek A, ale u schvalování tříkilometrového úseku B dojde k problému, který by za normálních okolností bylo nejjednodušší a nejlepší vyřešit tak, že se dálnice povede jinudy, jenže to už v té chvíli nejde, že. Přinejlepším to skončí tak, že se daný úsek dostaví o x let později za xkrát víc peněz kvůli nákladným opatřením, která problém nějak „zalepí“, většinou k nespokojenosti všech zúčastněných.

Pane ministře Havlíčku, pane premiére Babiši, nechte si laskavě kecy o ekologických teroristech a fanaticích a dělejte konečně svou práci pořádně. Připravujte stavby tak, aby byly v pořádku, otevřeně zapojujte do procesu příprav dotčené kraje, obce, orgány ochrany přírody i veřejnost a uvidíte, že to nakonec všechno bude i levnější a rychlejší.


reklama

 
foto - Vencálek Matouš
Matouš Vencálek
Autor je spolupředseda Strany zelených v Jihomoravském kraji.

Ekolist.cz nabízí v rubrice Názory a komentáře prostor pro otevřenou diskuzi. V žádném případě ale nejsou zde publikované texty názorem Ekolistu nebo jeho vydavatele, nýbrž jen a pouze názorem autora daného textu. Svůj názor nám můžete poslat na ekolist@ekolist.cz.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (58)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 08:23
Tohle je konečně článek, který vysvětluje stálé výmluvy neschoných ouředníků na ekoteroristy, kterým hloupý čecháček stále věří.
Faktem ale je, že existují jedinci, kteří ekologii zneužívají ke korupčnímu nátlaku, ovšem není přece tak složité to odhalit a potrestat.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

7.6.2021 13:06 Reaguje na Pavel Hanzl
Jo, občas se ve státní správě objeví sabotéři. Dálnice, okruhy, obchvaty měst, měly být postaveni do Našeho/ČR vstupu do EU a to za stejných podmínek, jaké měly země EU - bez zelených a jejich výmyslů !
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 13:40 Reaguje na smějící se bestie
Dnes máme srovnatelné podmínky jako Západ, pouze naši ouředníci nejsou schopni je splnit.
To není vina těch podmínek, úroveň našeho ouředního aparátu je skutečně děsivá a přemnoženost to ještě podtrhuje.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

7.6.2021 15:45 Reaguje na Pavel Hanzl
No nemáme - dnes nás bu ze ru jí zelený, jak z Bruseli, tak jejich místní pátá kolona. V době, kdy stavěl Západ dálnice, tak ani jedno z jmenovaných neexistovalo.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 19:53 Reaguje na smějící se bestie
Samozřejmě existovalo, ochranu přírody dělal Západ už od války.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

7.6.2021 21:49 Reaguje na Pavel Hanzl
Ale to bylo o něčem jiném, než ten současný ( už 30let )teror ze strany zelených.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

9.6.2021 12:37 Reaguje na smějící se bestie
Kdopak vás terorizuje chudáčku?:D
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 13:45 Reaguje na smějící se bestie
Bez zelených nesmyslů u nás tekly v řekách většinou ropné deriváty, čoudy všech barev byl součástí každého města, vylágrované dýzly čadily na všech silnicích a v centrech měst bylo zcela nedýchatelno. Katary průdušek u dětí byly zcela běžné a rakoviny všeho typu bujely, průměrný věk vbyl o 10 nižší, než dnes. Do rána byl v Brně čerstvě napadaný sníh černý.
Bylo to výrazně lepší, než dnes??
Odpovědět
KT

Karel Tejkal

8.6.2021 22:51 Reaguje na Pavel Hanzl
Existuje hypotéza, že globální oteplení je spíše než produkcí CO2 způsobeno čistotou našeho ovzduší.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

9.6.2021 12:37 Reaguje na Karel Tejkal
Tááák určitě. :D
Odpovědět
MU

Michal Ukropec

7.6.2021 08:23
Vážený spolupředsedo Vencálku. Pěkný článek, ale na ho*no. Srovnávat naše zelené, pracující pod Vaším vedením a Německé a Rakouské, je stejně zavádějící, jako srovnávat levicového Gotwalda s levicovou Horákovou. Zelení u nás se zajímají jen o prachy a dotace, zelení na západě o přírodu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 09:47 Reaguje na Michal Ukropec
Pod pojem "zelení" se vejde velmi široké spektrum, samozřejmě je většina poctivých ochránců přírody, ale jsou tam i šizuňkové, které popisujete. Ve zdegenerovaném čecháčkistánu dost věci funguje jinak, než v normálních demokraciích západních.
Odpovědět
MU

Michal Ukropec

8.6.2021 10:14 Reaguje na Pavel Hanzl
I řada nacistů a příslušníků SS to myslela dobře a poctivě. ( Třeba Herbert Von Karajan) Celkově to byli ale zrůdy.
Odpovědět

Viktor Šedivý

7.6.2021 11:04 Reaguje na Michal Ukropec
Zelení na západě Evropy se zajímají o politickou moc a nějaká příroda je jen zástěrkou k levicové devastaci našeho světa.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 12:09 Reaguje na Viktor Šedivý
To jsou jen kecy.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 12:18 Reaguje na Viktor Šedivý
Když se podíváte, na jaké úrovni mají na Západě ochranu životního prostředí, co teče v jejich řekách, co mají v jezerech i ve vzduchu, jak zachází s odpady (dívám se na Švýcarsko), tak my můžem jen tiše závidět.
Odpovědět
li

8.6.2021 21:24 Reaguje na Pavel Hanzl
Zrovna Švýcarsko podstatnou část odpadu spaluje,ale to se vám nelíbí.Tak nevim co sledujete.
Odpovědět
MU

Michal Ukropec

8.6.2021 10:11 Reaguje na Viktor Šedivý
Ano. Marxismus mutuje. Nejdřív zmutoval do fašismu, ( nacionálního socialismu), a nyní do aktivismu a ekologismu.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

7.6.2021 11:27 Reaguje na Michal Ukropec
To jsou jen kecy...
Odpovědět
MU

Michal Ukropec

8.6.2021 10:23 Reaguje na Petr Eliáš
Fakta.
Odpovědět
MK

Majka Kletečková

7.6.2021 12:21 Reaguje na Michal Ukropec
Nemyslím, že by našim Zeleným šlo jen o prachy a dotace. Mnoho jejich potenciálních voličů ale ztratilo důvěru v Zelené poté, co SZ hájila více zájmy různých multikulturních menšin než zájmy přírody. Také velká levicovost Zelených budí u středových nebo pravicových občanů, kterým hodně záleží na ochraně ŽP, malé sympatie. Uvítala bych, kdyby se Zelení více vyprofilovali např. odporem proti plošnému pěstování kukuřice do bioplynek a řepky do biopaliv.
Odpovědět
MU

Michal Ukropec

8.6.2021 10:19 Reaguje na Majka Kletečková
Jóóó. Plošné pěstování kukuřice do bioplynek prosadil náměstek ministra průmyslu Urbana soudruh Martin Bursík. Pokud si pamatuji, byl poté předsedou zelených. Za spalováním biohmoty silně lobbovala i odbornice zelených Kateřina Jau Jau.
Odpovědět
KT

Karel Tejkal

8.6.2021 22:55 Reaguje na Majka Kletečková
Domnívám se, že by zelení hodně hlasů získali reálnou podporou jaderné energetiky.
Odpovědět
MK

Majka Kletečková

9.6.2021 12:30 Reaguje na Karel Tejkal
Na tom něco je. Asi by měli naši Zelení zvážit, zda se na jadernou energii nezačít dívat jako na menší zlo než je uhlí spolu s některými spornými realizacemi OZE a přistoupit na kompromis nebojovat vehementně proti jádru v energetickém portfoliu ČR.

Vlastně ani neznám stávající priority SZ. Nemám v plánu číst programy žádné politické strany.
Odpovědět
Katka Pazderů

Katka Pazderů

7.6.2021 18:25 Reaguje na Michal Ukropec
Tož to by mě zajímalo, o jakých penězích to mluvíte. Dary pro Stranu Zelených si můžete sám zkontrolovat na transparentním účtu. Fakt mimo.
Odpovědět
MU

Michal Ukropec

8.6.2021 10:21 Reaguje na Katka Pazderů
Pokud věříte oficielním statistikám, jste opravdu dost mimo.
Odpovědět
MK

Majka Kletečková

9.6.2021 12:31 Reaguje na Katka Pazderů
Co se týče transparentnosti finančních darů, tam byli Zelení skutečně vzorní. A nejsou známy žádné případy, kdy by se nechali zkorumpovat (v době, kdy měli mnohem vyšší preference než dnes). Také si dlouhodobě velmi dobře vedou v zastoupení mužů a žen. V mých očích jejich obchodní značka utrpěla nejvíce za Matěje Stropnického, kdy Zelení získali punc komunistické strany moderního typu a ochrana přírody byla jen jednou z celé řady dalších priorit. Více mi vyhovovala středová orientace Martina Bursíka. Tehdy bylo jasné, že ochrana přírody je na prvním místě.
Odpovědět
LK

Lukáš Kašpárek

7.6.2021 10:39
Moc dobře napsané a bohužel velice pravdivé.... s mýtem o "těch zlých a škodlivých ekologických spolcích" přišel ve větším Zeman s Klausem, ale tato manipulace s veřejným míněním se aplikuje i po vše těch důkazech o tom, jaká je pravda.... a pořád dost ovcí tento "nástroj třídního boje" bere zas svůj a nechává se tím oblbnout ve svůj vlastní neprospěch... ještě že dnešní mladí už ví co je to kritické myšlení, a tak se nenechají tak snadno obelhat a poštvat proti těm co hájí jejich zájmy...

Toto pošpiňování těch, co si zaslouží spíše obdiv a dík už tak postupně "vychází z módy"... naštěstí pro nás všechny....
Odpovědět

Jirka Černý

7.6.2021 11:19 Reaguje na Lukáš Kašpárek
Mně se vždycky líbí jak se každý opírá o mladé kteří mají v jeho představě ten správný (tedy jeho) názor, za kterým si neochvějně stojí. Kdyby jste věděl jak je názor většiny mladých ohebný a nestálý asi by jste byl zklamán, pokud s tím cíleně nepočítáte.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 12:21 Reaguje na Jirka Černý
Pan Kašpárek asi píše o těch mladých, kteří jsou vzdělaní i v zahraniční (velmi nám pomáhá Erasmus), kteří pracují a cestují po světě a mají úplně jiný názor na náš zaprděnistán, než naše generace.
Odpovědět

Jirka Černý

7.6.2021 12:42 Reaguje na Pavel Hanzl
Takže vyjádřeno procenty to není zrovna moc mladých. Když trochu pocestujete po světě zjistíte že ta naše zaprděnost, čecháčkovství atd není zas až tak hrozná. Ono je všude něco.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 12:52 Reaguje na Jirka Černý
Všude je něco, ale u nás nastala velmi hloubková devastace nejdůležitějších hodnot, kterým se souhrnně říká morálka.
Při pohledu zvenčí je Česko ryzí šaškec, kde zcela invalidní jedinec se nazývá "presidentem" a neskutečně prolhaný tunelář je "premiérem". A lid je volí. Tohle se jinde skutečně nevidí, v Evropě vůbec.
Odpovědět

Jirka Černý

7.6.2021 16:07 Reaguje na Pavel Hanzl
Nezbývá než souhlasit že naše politická scéna je děs a a na to navazující státní správa je jen odrazem v zrcadle. Proto ani njak nejsem názorově s autorem v rozporu, naopak takhle podáno mi to dává smysl.
Odpovědět
li

8.6.2021 21:31 Reaguje na Pavel Hanzl
A myslíte,že tohle lidi za hranicemi zajímá?Trochu si fandíte ne?Tak 80 procent světové populace nás ani neumí najít na mapě,včetně vyspělých a vzdělaných lidí.A mohu z vlastní zkušenosti říct,že téměř každý turista od nás odjíždí nadšený a určitě se chce vrátit.Dá se říct,že nám i závidí.A je jim úplně jedno kdo zrovna dřepí na hradě.
Odpovědět
KT

Karel Tejkal

8.6.2021 23:12 Reaguje na
V malém městě, kde žiji, je slyšet řada světových jazyků. Cizincům se u nás líbí. Važme si svobody slova, která je leckde na západě potlačována. Česko je dnes jedna z nejsvobodnějších zemí světa.
Odpovědět
KT

Karel Tejkal

8.6.2021 23:08 Reaguje na Pavel Hanzl
Ani Václav Havel ale nebyl taková výhra. Není Babiš nakonec produktem Havlovy nepolitické politiky? Kobliha není ani vpravo ani vlevo.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

9.6.2021 12:35 Reaguje na Karel Tejkal
Babiš je produktem debility jeho voličů, kteří si nechali zacpat hubu koblihou, budelípem a třema stovkama k důchodu. ;)
Odpovědět
AL

Artur Linhart

8.6.2021 16:11 Reaguje na Jirka Černý
Je zajímavé, že nijak nerozporujete fakta, uváděná v článku a která potvrzují opak toho, co píšete. Nejde o názory, ale fakta.
Odpovědět
KT

Karel Tejkal

8.6.2021 23:02 Reaguje na Lukáš Kašpárek
Za bolševika se říkalo: "Je ti přes šedesát? Byl jsi v Rusku?" I bolševik věděl, že mládí bez životních zkušeností je třeba brát s rezervou.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

7.6.2021 11:14
Konečně článek podle mýho gusta, takhle kdyby se Zelení prezentovali byli by někde jinde.
Spíše bych zavedl termín stavební terorismus , který by zase upozorňoval na excesy stavařů,lobbistů a neschopných státních úředníků proti životnímu prostředí.
A klidně bych udělal i dvě tabulky: tzv. ekoteroristickou a stavebně-teroristickou, aby si každý udělal obrázek a nenechal se opít rohlíkem od zkorumpovaných politiků.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 12:16 Reaguje na Miroslav Vinkler
Přesně tak, zneužít se dá úplně všechno a šmejdi dokáží vytvářet buzerace ve jménu ekologie, aby dostali výpalné. Jenže tohle by si měli hlídat především sami ekologové a policie by to měla důsledně stíhat.
Druhý fakt je v tom, že neschopní ouředníci se na ekology stále vymlouvají, v článku je to hezky popsáno.
Třetí faktje ale asi nejzávažnější, nejsme schopni (ochotni??) dostavět dálnice na hranice se Západními zeměni. Proč?
Odpovědět
MK

Majka Kletečková

7.6.2021 12:24
Ano, stalo se dnes módou svádět problémy s realizací staveb na ekology a spolky, přestože chyba byla ve skutečnosti na straně investora nebo příslušných orgánů státní moci kvůli jejich špatné přípravě stavby a neohleduplností vůči dotčeným občanům a obcím.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 12:31 Reaguje na Majka Kletečková
Neschopnost státních ouředníků je u nás už přímo legendární. Zato soukromé firmy většinou funguje naprosto odlišně a výkonnost a profesionalita je tam na dost dobré výči, proto naše ekonomika stále funguje i přes neskutečnou šikanu až přímo likvidační postupy ze strany státu (zajišťovací příkazy, klekání na vybrané firmy).
My jsme prostě stavění na život pod bičem a pokud si musíme sami vládnot, je to tragédie.
Odpovědět
LB

Lukas B.

7.6.2021 13:32 Reaguje na Pavel Hanzl
neschopnost státních úředníků projednávajících povolení pro liniové stavby je především neschopnost akčně a legálně zaplatit výpalné raketýřovi. supermarket nebo fabrika budující parkoviště dokáže sehnat a uvolnit peníze do měsíce. to ŘSD opravdu neumí.

ale ledy se i tady hýbají. na jisté stavbě už to ŘSD umí, formou víceprací s pevně stanoveným podzhotovitelem pro eko konzultace. idylka a krajinou zní dětský smích.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 13:37 Reaguje na Lukas B.
Možná ten supermarket má kvaliní projektanty, kteří dokážou vše ošetřit už v projekty tak, že ekologové nemají námitek. Když se díváme na snad dříve nejzkorumpovanější organizaci u nás (ŘSD), tak se nedivíme, že nic tam nejde.
Odpovědět
PE

Petr Eko

7.6.2021 19:27 Reaguje na Pavel Hanzl
No možná, ale viděl jste už někdy stavět supermarket někde v otevřené krajině ?? Ono je rozdíl stavět někde, kde ekologové nemají co namítat a tam, kde se opravdu nachází třebas chránění živočichové.. A uhnout s dálnicí jen tak kvůli nějakému broučku či stromu nejde..

Ale jinak - zkuste se nechat u ŘSD zaměstnat, není nad to poznat věci přímo osobně. Nebo v nějaké projekční kanceláři, nebo třeba na stavebním úřadu, kde povolují tyto stavby..
Ono "kecat" jen tak bez zodpovědnosti může každý, tak zkuste věci dát do pořádku a pomoci !! Potenciál na to máte, tak je škoda Vašich odborných schopností a elánu nevyužít.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 19:58 Reaguje na Petr Eko
Pracoval jsem ve stavebnictví skoro celý život, ovšem pouze v soukr. sektoru.
Dnes ve zprávách vytvořili úvahu, že by se měla po DEVÍTI LETECH!!!! tahanic opravit hrbatá dálnice u Ostravy !!!

Neskutečně statečný počin, autor bude navržen na Nobelovu cenu za progresivitu.
Odpovědět
li

8.6.2021 21:36 Reaguje na Pavel Hanzl
Jakou zase úvahu,prostě rozhodl soud.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

29.6.2021 09:17 Reaguje na
Špatně provedenou stavbu musí v reklamaci opravit firma, která ji postavila.
Pokud je tam spor, musí ji postavit kdokoliv jiný (je to veřejná stavba) a soudy můžou viníka hledat do alelujá....

Představte si, že by takto někdo zprasil most.
To by řidiči těch DEVĚT let plavali přes řeku jak potkani???
Odpovědět
JS

Jiří Svoboda

7.6.2021 13:01
Pane Vencálku, netvrdím, že v mnohém nemáte pravdu. Uvedl jste 4 příklady, a z toho vyvozujete obecný závěr. To ale není korektní postup. Možná by stálo za to podívat se i na jiné kauzy, kdy to dopadlo naopak, a pak by ten obrázek Zelených byl asi horší, ale objektivnější.

A možná by bylo dobré smlsnout si i na Dětech Země. Zkuste se tedy vydat spíše cestou objektivnosti.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

7.6.2021 13:08 Reaguje na Jiří Svoboda
Tak jest !
Odpovědět
PE

Petr Eko

7.6.2021 19:30 Reaguje na Jiří Svoboda
Máte pravdu, známé kauzy "Dětí Země" z poslední doby - dálnice přes Přerov, přes Znojmo a u Zlína.. A desítky dalších.
Odpovědět
kk

karel krasensky

7.6.2021 14:06
Hlavně si uvědomte,že pijavice z hnutí duha,arniky,aopk,děti země žíjí z naších daní a jejích prioritou je Dej Bože lehko a nějaká příroda a krajina je u nich na konci hodnotového žebříčku.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

7.6.2021 15:46 Reaguje na karel krasensky
Vše za podpory mnoha médií.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

7.6.2021 19:59 Reaguje na karel krasensky
Tohle je typický bod A) ruské demagogie.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

7.6.2021 21:53 Reaguje na Pavel Hanzl
A že ne rovnou Putin ?

Došla argumenty, co !
Odpovědět
ss

smějící se bestie

7.6.2021 21:53 Reaguje na smějící se bestie
Došly
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

29.6.2021 09:14 Reaguje na smějící se bestie
Nedošly.
Pan Krásenský napíše tvrdé obvinění ekologických hnutí bez jediného důkazu, což je typický projev ruských demagogií.
Kdo má teda předkládat argumenty? Není to zrovna on?
Odpovědět
 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist