https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/analytici-zelena-dohoda-v-soucasne-podobe-kvuli-krizi-na-ukrajine-skoncila
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Analytici: Zelená dohoda v současné podobě kvůli krizi na Ukrajině skončila

24.2.2022 16:31 | PRAHA (ČTK)
V důsledku invaze ruských vojsk na Ukrajinu a možných výpadků dodávek ropy a zemního plynu bude podle analytika společnosti ENA Jiřího Gavora dočasně třeba na Green Deal zapomenout a více elektřiny a tepla vyrábět ze zbývajících uhelných zdrojů.
V důsledku invaze ruských vojsk na Ukrajinu a možných výpadků dodávek ropy a zemního plynu bude podle analytika společnosti ENA Jiřího Gavora dočasně třeba na Green Deal zapomenout a více elektřiny a tepla vyrábět ze zbývajících uhelných zdrojů.
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Foto | BMJ / Shutterstock
Zelená dohoda pro Evropu neboli Green Deal v současné podobě podle analytiků kvůli rusko-ukrajinskému konfliktu skončila. Dekarbonizace bude sice pokračovat, ale na mnohem racionálnějším a pragmatičtějším půdorysu. Vyplývá to z vyjádření analytiků na dotaz ČTK. Důraz bude podle nich mnohem více směřovat na větší soběstačnost Evropské unie v energetice. Nejlepší cesta k nahrazení ruských zdrojů je podle některých odborníků prostřednictvím obnovitelných zdrojů energie.
 

V rámci tzv. Zelené dohody přijala Evropská komise návrhy na uzpůsobení politiky Evropské unie v otázkách klimatu, energetiky, dopravy a zdanění tak, aby se mohly podílet na snižování emisí skleníkových plynů do roku 2030 alespoň o 55 procent ve srovnání s rokem 1990. Komise chce do roku 2050 udělat z Evropy "první klimaticky neutrální kontinent".

"Green Deal skončil. Dodávky z jaderných a uhelných elektráren měl nahradit ruský levný plyn. Ten nebude a LNG (zkapalnělý zemní plyn) je třikrát dražší než ruský plyn, a bude to více. Trh využije výpadky ruské ropy a ceny se zvýší," uvedl Vladimír Štěpán z poradenské firmy ENAS.

Rovněž ředitel strategie EGÚ Brno Michal Macenauer předpokládá konec Zelené dohody v současné podobě. V nejbližších letech podle něj výrazně vzroste využití uhlí i s obnovením výroby v uzavíraných a některých uzavřených elektrárnách. "Evropa bude také výrazně diverzifikovat dodávky zemního plynu. Zároveň se bude snažit období navýšeného využití plynu co nejvíce zkrátit. Ne však již dominantně pod ideologií boje se změnou klimatu, ale z řádově důležitějšího důvodu zajištění vlastního přežití. Náhradou bude z části biomasa, z části energie okolí jako tepelná čerpadla, z části uhlí a z části jaderná energie, která bude realizována i v menším formátu," řekl.

Macenauer dále počítá s tím, že se zřejmě uskuteční revize systému obchodování s emisními povolenkami. Systém by mohl podle něj i přestat být využíván. Dále nastane příklon k jaderné energetice, změní se strategie zvyšování výroby energie z obnovitelných zdrojů. Právě obnovitelné zdroje jsou podle předsedy Komory obnovitelných zdrojů energie Štěpána Chalupy nejrychlejší a nejlevnější cestou, jak s domácími i evropskými energetickými zdroji nahradit ruské.

V důsledku invaze ruských vojsk na Ukrajinu a možných výpadků dodávek ropy a zemního plynu bude podle analytika společnosti ENA Jiřího Gavora dočasně třeba na Green Deal zapomenout a více elektřiny a tepla vyrábět ze zbývajících uhelných zdrojů. "Koneckonců tento trend se objevil už v závěru minulého roku," doplnil.


reklama

 
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (147)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

KL

Katka Linke

24.2.2022 16:41
Tomuhle nesmíme podléhat. Vypněte plyn a kupte si svetr. Do zimy se to vydrží a kdo to nevydrží, tak si přes léto pořiďte tepelné čerpadlo. Stát na to má spoustu peněz.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

24.2.2022 16:49 Reaguje na Katka Linke
Přes léto kšeftaři s plynem najdou dodavatelů dost, za peníze v Praze dům.
Odpovědět
kk

karel krasensky

24.2.2022 17:24 Reaguje na Pavel Hanzl
Ty jsi pořád stejná
Odpovědět
ss

smějící se bestie

24.2.2022 21:50 Reaguje na Katka Linke
Už mnohde v diskusích na internetu bylo -
i všechno špatné, může být k něčemu dobré.
Odpovědět
Jan  Knap

Jan Knap

24.2.2022 23:00 Reaguje na Katka Linke
Ale i na to tepelné čerpadlo potřebujete elektriku a v podhorských a horských oblastech ne zrovna málo. A co budete dělat, když ta elektrika nepůjde a v těchto oblastech to není zase nic tak vyjímečného??? Nesnažte se naučit orla létat. Petrův Zdar
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

25.2.2022 12:56 Reaguje na Katka Linke
Jasně, místo plynového kotle si v bytovce dáte tepelné čerpadlo.

Pane Bože, ty to vidíš.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

24.2.2022 16:48
Aj tak sa može. Každopádně priorita je, nekupovat z Ruska VŮBEC NIC, i kdyby to vnucovali zadarmo.
Okamžitě by to považovali za slabost a dle myšlení Hordy by začali vydírat, případně by zaútočili.

Bude to stát bambilión, ale pořád lepší, než totálně rozsekaná a vyvražděná země jak bude za chvíli Ukrajina.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

24.2.2022 19:05 Reaguje na Pavel Hanzl
Tak to jsem zvědavý...

Zatím se EU chová dost impotentně, viz odpor k vyřazení Ruska ze SWIFT.
Odpovědět

Viktor Šedivý

24.2.2022 19:49 Reaguje na Jaroslav Studnička
Vyřazení Rusů ze SWIFTu by znamenalo, že jim nemáme jak zaplatit za ropu a plyn. A to by byl dost fatální prů..švih.
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

24.2.2022 20:48 Reaguje na Viktor Šedivý
no jo, už jste slyšel někdy o Marschalův plán? teď se ukážou schopnosti...
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

24.2.2022 21:12 Reaguje na Viktor Šedivý
Vím, co by to znamenalo.
Jen upozorňuji p. Hanzla, že si opět EU maluje na růžovo, nebo zeleno...
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 07:56 Reaguje na Viktor Šedivý
Samozřejmě. O to přece jde. My plyn i ropu koupíme kdekoliv, ale oni si eura nenatisknou.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

25.2.2022 12:58 Reaguje na Pavel Hanzl
Ne v dostatečné míře a ne za ceny, která by značnou část našich občanů ... a platí to pro řadu zemí EU ... fofrem neposlala na úřad pro dávky.

Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 13:57 Reaguje na Svatá Prostoto
No a co? Napište jiné a lepší řešení.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

25.2.2022 14:19 Reaguje na Pavel Hanzl
Mne to netěší a vás toho jebne, ale řešením pro hezkých pár let je zapomenout na ten dosud tak proklamovaný úprk od uhlí.
Plus reálný, ne jen verbální, důraz na rozvoj JE.
OZE samozřejmě také, ale bez dostetčně zvládnutých a ekonomicky efektivních způsobů akumulace z těchto zdrojů to bude fest drhnout, protože ta akumulace se dala z velké části substituovat právě plynem. Bohužel jen plynem za rozumnou cenu a se zajištěnou stabilitou dodávek.
A to asi není něco, by teď v horizontu nejbližších let hrozilo:-/.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 15:13 Reaguje na Svatá Prostoto
No to jste se moc nepochlapil. Žádný úprk od uhlí u nás nenastal a už taky nenastane, takže klídek. Naší Evropskou cestou je OZE a nespolíhat na NIC z Ruska. I za cenu, že budeme pálit uhlí daleko déle, v tom souhlasím.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

25.2.2022 15:20 Reaguje na Pavel Hanzl
Např. mnohé teplárny již plynofikovali své uhelné zdroje.

Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 16:15 Reaguje na Jaroslav Studnička
Dobře, ale hodně jich ještě ne. Nastává jaro a pokud se srazí spotřeba plynu o nějakých 20% (což jde většinou cenou), tak zbytek koupíme kdekoliv jinde a je možno ruské kohouty zavřít úplně. Pokud vyletí ze SWIFT, tak by nám stejně nic nedodalo, nemůžeme ani zaplatit.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

25.2.2022 21:24 Reaguje na Pavel Hanzl
No, Německo si to nejprve musí spočítat, jestli se mu to vyplatí, aby podpořil vyřazení Ruska ze systému SWIFT.

To je spojenec k pohledání.
Německo se vždy dokázalo s Ruskem dohodnout, má na to bohaté historické zkušenosti.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 23:27 Reaguje na Jaroslav Studnička
Zvláště za Hitlera, to byly domluvy ďa cyp.
Jenže Němci to pochopili, Rusi ani ťok.
Doufám, že i hloupý Němčour pochopí, wo co go.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 07:57 Reaguje na Viktor Šedivý
Fatální průšvih bude, až Rusko napadne Slovensko nebo Maďarsko. Nějaký plyn a ropa jsou jen čajíček.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

25.2.2022 10:55 Reaguje na Pavel Hanzl
Hanzle už se probuďte, váš vzor Německo si jede svoji linii. Ukrajina je nezajímá.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/sankce-proti-rusku-valka-na-ukrajine-zklamani-swift-gazdik-kalousek.A220225_101528_domaci_kop
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 13:59 Reaguje na Jaroslav Studnička
A já za to možu? Že se chovají jak idioti?

„Ruský medvěd bude schopný všeho, dokud ví, že ostatní zvířata se mu nebudou bránit. Existuje pouze jediný způsob, jak se chovat k mocnosti, jakou je Rusko – neukázat strach. Jestliže se Evropa dá na ústup, nebude to znamenat jenom porážku, ale bude to trvalé ujařmení.“ Karel Marx 1856
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

25.2.2022 14:08 Reaguje na Pavel Hanzl
Obhajujete-li idioty, sám jste i....
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 16:18 Reaguje na Jaroslav Studnička
Nevím, koho mám obdivovat. Němce uznávám, jak se dokázali zhrabat po válce a jak si otočili úplně celé myšlení u VŠECH lidí, to nemá snad historickou paralelu.
Ale na dost jiných věcí jsou ryzí tutani....
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

25.2.2022 16:30 Reaguje na Pavel Hanzl
Německou energetiku tu předhazujete denně.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 23:28 Reaguje na Jaroslav Studnička
Ta je taky x násobně lepší, než naše.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

26.2.2022 08:36 Reaguje na Pavel Hanzl
Ta závislost na ruském plynu?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

27.2.2022 14:31 Reaguje na Jaroslav Studnička
Ne. Ta polovina z OZE.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

25.2.2022 14:20 Reaguje na Pavel Hanzl
To běžte hlásat do Berlína, tady je to nošení dříví do lesa.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 15:17 Reaguje na Svatá Prostoto
Rozhádanost Evropy trvá asi tak 20 tisíce let a ještě asi vydrží. Ale současné smknutí proti Rusku je naprosto úžasné, bez Putlera by to nebylo možné. Na ty sankce jsem sám zvědavý, bude to asi trvat.

Rusko má mentalitu Hordy a bude expandovat dokud nenarazí na zeď.
A tu mu musíme teď do cesty postavit. Možná maximálně tvrdé sankce dotáhnuté do detailu by to mohy zvládnout, pokud ne čeká nás světová válka.
A to už nebude pohodička jako druhá světová, kde se oběti počítaly jen v desítkách miliónů.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

25.2.2022 15:27 Reaguje na Pavel Hanzl
No na internetu toho představitelé EU zatím vyplodili dost.
Bohužel Ukrajina to nadšení podpory Západu nesdílí.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 23:30 Reaguje na Jaroslav Studnička
ůHuvidíme" řekl slepý a trefil berlou hluchého.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

26.2.2022 08:42 Reaguje na Pavel Hanzl
Aby nebylo pozdě. Boje na Ukrajině nebudou na týdny. Zatímco Evropou kritizované Polsko posílá konvoje vojenského materiálu, námi darované granáty ráže 152 mm jsou stále v ČR. Když oni si je Ukrajinci neodvezli....
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

27.2.2022 14:30 Reaguje na Jaroslav Studnička
Nebojte, už tam jsou (potvrdila to v OVM Černechová) a i další výzbroj za víc 400 mega.
Odpovědět
Ze

Zellosh

25.2.2022 07:13 Reaguje na Pavel Hanzl

Příspěvek byl kvůli porušení pravidel diskuze smazán.

Odpovědět
kk

karel krasensky

24.2.2022 17:18
Řešení je jednoduché a levné.Na Ukrajinu musí přijet Greta T. a vysvětlit ruské armadě,že se chová neekologický,zhoršuje valčením klíma a životní prostředí.Když jí tleskali vestoje v EUparlamentu tak věřím,že ji ruská armada poslechne a válku ukončí
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

24.2.2022 20:07
Všechno zlé je k něčemu dobré. Zásah vyšší moci ,který vyřadil Green Deal ze hry , je skutečně dobrou zprávou. Asi se na něj ani pánbůh nemohl dívat.
Odpovědět
PK

Pavel Karel

24.2.2022 20:16 Reaguje na Miroslav Vinkler
Jen naivní konzument infotainmentu si může myslet, že se toto děje v důsledku vyšší moci (pokud tím není myšlena moc USA)!
Odpovědět
LB

Lukas B.

24.2.2022 20:21 Reaguje na Pavel Karel
jsem rád, že vím, kdo je kdo. kdo má co kde v žebříčku hodnot (diskusemi a servery napříč). moc rád budu chcípat v sazích a mírném aparteidu v oteplujícím se svobodném severoatlantickém světě (pardon, ustrnul jsem ideově v devadesátkách).
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 08:04 Reaguje na Pavel Karel
Co má USA s tímhle konfliktem společného?
Ta moc rozpoutat tak příšerný konflikt je jen moc šíleného Putina a ruské myšlení Hordy.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 08:02 Reaguje na Miroslav Vinkler
Vy musíte být regulérní šílenec, to není možný. Žádný grýndýl tu nevládl, je to jen pokus Evropy (i celého světa) zabránit ničení a drancování Zeměkoule.
Dnes se tomu drancování opět otevírají dveře dokořán.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 08:11 Reaguje na Pavel Hanzl
Green Deal tady pochopitelně zavládl, a k tomu snůška dalších magořin.
Evropa bez levných ruských surovin je bude nucena koupit jinde, a to za vyšší ceny.
Rozdíl půjde na vrub unijním domácnostem a snížení jejich životní úrovně.
To je tak, když se dráždí had bosou nohou.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 14:01 Reaguje na Miroslav Vinkler
A co teda doporučuje te vy? Já vím, zase VŮBEC NIC, jako dycky.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

26.2.2022 07:59 Reaguje na Miroslav Vinkler
Někdo snad Rusa dráždil? Fakt? Povídejte přehánějte, to mi asi uniklo. Já vím jen to, že začal vydírat Ukrajinu vojáky a plynem Evropu, ale žádné dráždění jsem nezaznamenal.
Odpovědět
VS

Va Shek

25.2.2022 08:40 Reaguje na Miroslav Vinkler
Vyšší moc? Je to naprosto brutální agrese Ruska nepatříci do civilizované světa.

Odpovědět
ig

24.2.2022 21:47
No, skončila. Volker Wissing už oznámil, že Německo auta se spalovacím motorem nezakáže. Což není nic nového, já jsem to tady říkal už před rokem, ale protože nejsem německý ministr dopravy, tak se mi nevěřilo :D
Odpovědět

Zbyněk Šeděnka

25.2.2022 07:48
To ten grýndýl nebyl moc pevný v kramflekách, když stačil útok na Ukrajinu a zbyly z něho trosky.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 08:05 Reaguje na Zbyněk Šeděnka
Nic neslončilo, antož to ani nezačalo. Pouze gigantický průšvih vzdálený se přerazil průšvihem ještě větším, ovšem daleko bližším.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 08:14 Reaguje na Pavel Hanzl
Zase jste vedle, ruská agrese je neomluvitelná, ale je to celkem logický důsledek expanzivní politiky Západu/NATO vůči Rusku. K tomu vůbec nemuselo dojít.
Odpovědět
VS

Va Shek

25.2.2022 08:42 Reaguje na Miroslav Vinkler
Klasická ruská propaganda. Zajímavé, že vás prosazuje na svých stránkách pan Wagner.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 08:47 Reaguje na Va Shek
Asi ví proč, kdo prosazuje vás ?
Odpovědět
VS

Va Shek

25.2.2022 08:48 Reaguje na Miroslav Vinkler
Asi proto, že Rusko a atomová energetika má v ČR hodně společného.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 14:02 Reaguje na Va Shek
Přesně tak, ruské hybridní válce se hodí vše, jejich demagogie zneužije NAPROSTO COKOLIV, samozřejmě taky JE.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 14:03 Reaguje na Va Shek

Příspěvek byl kvůli porušení pravidel diskuze smazán.

Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

25.2.2022 14:13 Reaguje na Pavel Hanzl
Teď se o panu Wagnerovi vyjadřujete jako totální dobytek.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 15:20 Reaguje na Svatá Prostoto
Omyl, Němci toto označení používají pro lidi, kteří jsou špičky ve své profesi, ale nevidí souvislosti. A to je přesně problém pana Wagnera.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

25.2.2022 15:33 Reaguje na Pavel Hanzl
Zalez do Kremlu ty experte !!!
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

25.2.2022 18:27 Reaguje na Pavel Hanzl
Ještě poznámka, p. Wagner dlouhodobě upozorňuje na problematiku závislosti na ruském plynu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 23:18 Reaguje na Jaroslav Studnička
A co? Pan Wagner je jaderný nadšenec a nechal by stavět JE nejradši od Rosatomu, který by nám za to vyrazil zuby.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

26.2.2022 08:44 Reaguje na Pavel Hanzl
Akorát se ztrapňujete, věnujte se kuličkám
Odpovědět
ig

25.2.2022 11:10 Reaguje na Miroslav Vinkler
Jejda, asi jsem něco prošvihl. Kdy naposled projevil Západ s NATO svou expanzivní politiku a zabral Rusku nějaké území?
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 11:42 Reaguje na
Prošvihl jste toho více, Rusové si permanentně stěžovali na přibližování NATO ke svým hranicím a dali jasně najevo, že se do kouta zahnat nenechají.

Bohužel, v NATO to měli za plané žvanění. Čímž v žádném případě neomlouvám agresi proti Ukrajině.
Odpovědět
ig

25.2.2022 11:55 Reaguje na Miroslav Vinkler
Ano, přesně na tohle ve středu narážel Lavrov. Že prý "Západ chce celý svět". Akorát se mu přehodila slova, realita je taková, že celý svět by chtěl být Západ :D Takže jestli někdo někoho zahnal do kouta, pak jedině Rusové sami sebe. Ostatní je po rozpadu začali opatrně akceptovat, obchodovat s nimi, zkoušet tam investovat, ale Rusko se za 30 let nebylo schopné posunout ani o chlup dopředu. A pak fňuká, že ho NATO ohrožuje tím, že neodmítá státy které sousedí s Ruskem :-)
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 12:11 Reaguje na
Seznamte se jak stanovisky Západu, tak i Ruska , pak se nemusíte ztrapňovat.
Pochopitelně za podmínky , že jste schopen nestranně a objektivně vyhodnocovat fakta .

Odpovědět
ig

25.2.2022 12:19 Reaguje na Miroslav Vinkler
Mně je stanovisko Ruska vcelku dobře známé. To, že si nějaký národ nepřeje být pod vlivem Ruska je pro Rusko ohrožení, za které mohou všichni okolo, jen ne Rusko samotné.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

25.2.2022 12:29 Reaguje na
Pravda. Zcela patrné to bylo v předtočeném projevu toho magora Putina.

Nejlepší by bylo zablokování oficiálních ruských webů a propagandistických webů jako je Sputnik a Aeronet, odkud čeští trollové čerpají informace. ;-)
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 12:48 Reaguje na Petr Eliáš
A ještě lépe je všechny pozatýkat a uvěznit, aby nám nekazili mládež a správný světový názor.:-)
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

25.2.2022 12:57 Reaguje na Miroslav Vinkler
Ne, stačí vás odstřihnout od zdroje. Bez not a financování z Kremlu vyschnete. :-)
Odpovědět
pp

pavel peregrin

25.2.2022 13:31 Reaguje na Petr Eliáš
Hlupáku, jinak vás nazvat nelze.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

25.2.2022 13:37 Reaguje na pavel peregrin
Utíkej brečet k Putinovi, aby tě také přijel osvobodit protože tu jsou na tebe zlý, NOKU!
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

25.2.2022 13:37 Reaguje na Petr Eliáš
Ou, gramatická hrubka.. ,,Zli,, :-)
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 14:13 Reaguje na Miroslav Vinkler
U vás by se to mělo provést velmi rychle. Zrádci a kolaboranti byli vždy likvidováni, jinak dokázali rozložit jakoukoliv společnost.
Odpovědět
VS

Va Shek

25.2.2022 14:22 Reaguje na Miroslav Vinkler
Pane Vinklere. Rusko agresivně a brutálně napadlo sousední zem. Odmítlo jednání a s vědomím výrazne vojenské převahy zautocilo.
Do poklidné Evropy naprosto bezdůvodně přineslo válku.

Vy se to tady snažíte obhajovat a svádět to na vše jiné. Opravdu si to dokážete před sebou obhájit?

Zde už nejde o nějaké směšné dohadování v diskuzi na internetu kdo má "větší" pravdu.
Zde jde o naprosto brutální realitu umírání...

Odpovědět
sv

2.3.2022 12:27 Reaguje na Miroslav Vinkler
To jsi rusácké poměry vystihl přesně.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

25.2.2022 13:14 Reaguje na
Moc hezký!!!
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 14:18 Reaguje na
Přesně tak pod Ruskem ani v Rusku už nechce být vůbec nikdo (kromě totálně vybagrovaných Rusů). Kdo tam ukradne nějaké peníze, vypálí ven, dává děcka do západních škol a odmítá se tam vrátit.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 14:09 Reaguje na Miroslav Vinkler
To není složité. Rusko je ovládáno mentalitou Hordy, tam je vysvětleno vše.
Bude útočit, ničit, drancovat, vraždit, dokud nenarazí na zeď.
A tu mu musíme dnes postavit, jiná varianta prostě neexistuje.
Odpovědět
sv

2.3.2022 12:26 Reaguje na Miroslav Vinkler
Takovou míru sebekritiky, byc od tebe nečekal.
Odpovědět
VS

Va Shek

25.2.2022 12:58 Reaguje na Miroslav Vinkler
A rusove mají nějaké právo rozhodovat o tom co má dělat jejich sousední země? A když neposlouchá tak ji brutálně napadnout? Ne.

Úplně obracite ten problém.

Ale o tom ekolist není a nepatří to sem.
Jasně to ale ukazuje kdo jste.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 16:04 Reaguje na Va Shek
Naše země je celá naopak, právě vlivem lidí jako pan Vinkler. Kde agrese se považuje za "mírovou operaci", kde se považuje lež za zcela běžný nástroj komunikace. Putin s Lavrovem lžou přece pořád a pan Vinkler jim zobe z ruky. A nejen on.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

25.2.2022 13:18 Reaguje na Miroslav Vinkler
Aha. Takže zcela suverénní stát projeví zájem o to stát se členem nějaké mezinárodní organizace, Rusko si stěžuje a ... a co jako?

To není omluva vůbec pro nic.
Jen poučení pro všechny, že kdyby se náhodou někdy k nějakým jaderným prskavkám dostali, tak je nedat z ruky i kdyby se jim zaručoval za klid a mír na věčné časy sám Hospodin.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 14:32 Reaguje na Svatá Prostoto
Naprostý souhlas. Kdyby si Ukrajina ponechala jaderné zbraně, žádná agrese by nebyla.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 15:23 Reaguje na Miroslav Vinkler
Tím si nejsem jist.
Válka by nebyla, kdyby byla Ukrajina už dávnou členem NATO. Jako Baltici, Polsko. Slovensko atd. atd.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 14:06 Reaguje na Miroslav Vinkler
Jaké přibližování k hranicím? Co to blábolíte?
Poslední rozšíření nastalo v roce 1997, což je PĚTADVACET LET!!
A jak NATO ohrožuje Rusko? Vyhrožuje mu, napadáho, jede proti němu nějakou válku stejně, jak se chová Rusko k Evropě??

Agresi na Ukrajinu obhajuteje a jen lžete, jak dycky.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 14:29 Reaguje na Pavel Hanzl
Pane Hanzle, jako vždy máte chabé vědomosti a navíc to považujete za přednost.

V roce 2004 se v největší vlně rozšiřování NATO připojilo 7 států: Litva, Lotyšsko, Estonsko, Rumunsko, Bulharsko, Slovinsko a Slovensko.

27. 3. 2020 — Severní Makedonie se v pátek stala 30. členem NATO.
-----------------------------------
Jen u Hanzlů zapomněli přetočit kalendář a stále žijí před rokem 2000.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 15:30 Reaguje na Miroslav Vinkler
Sorry jako, ti baltici přistoupili fakt před 12. lety, to je šílené ohrožení. A zvlášť se musí třást celé Rusko hrůzou před Severní Makedonií, to je TYGR přímo usurijský, který běžně žere ruské medvědy!!

Ale sám víte, že Putin pouze lže.
Provádí agresi proti Evropským státům, aby získal moc z doby SSSR, nic jiného tam není.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 15:40 Reaguje na Pavel Hanzl
Nejspíše se usvědčíte z hrubé neznalosti, a potom se to snažíte maskovat bláboly.
Jinak také "evropské státy" se píší s malým "e" , ale to vás asi v cizině nenaučili.
Odpovědět
VS

Va Shek

25.2.2022 15:55 Reaguje na Miroslav Vinkler
Opět se vzdalujete od naprostého základu.
Do NATO se dává žádost o vstup dobrovolně.

Rusko svůj vliv prosazuje brutální válkou.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 16:06 Reaguje na Miroslav Vinkler
Některé Národy Evropské jsou skutečně velké. My sice ne, ale nenapsal jste, jakou agresi NATO proti Rusku kdy provádělo.
Odpovědět
Sl

Slovan

25.2.2022 18:46 Reaguje na Miroslav Vinkler
Všichni šli do NATO dobrovolně a moc dobře věděli proč! Kdyby ne, dopadli by dříve či později stejně jako Ukrajina - ublížený nedoceněný rusáček by chtěl zpět svůj vliv stůj co stůj. Buď by šli dobrovolně nebo by přijeli tanky a zkáza tak jako nyní na Ukrajinu. Ukrajinci však bojují, jsou to hrdinové dnešní doby! Tady se Rus pořádně přepočítal. Rusofilové jako vy ještě budou ronit slzy. SLÁVA UKRAJINĚ!
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 23:24 Reaguje na Slovan
"Pouze společně prolitou krví se stávává z lidí národ a ze země vlast".
Tohle jsme nikdy nezažili (vždy jsme se jen vzdali), takže je z nás taková banda, která je z poloviny ochotná vlézt do řitě jakéhokoliv diktátora.
Nádherný příklad je parapresident, který teď obrátil a v Rusko ho považují za zrádce. A to my taky.
Svět prostě není stavěn pro pitomce.
Odpovědět
sv

2.3.2022 12:24 Reaguje na Miroslav Vinkler
Rusácké podržtašky mají ohnutý hřbet až k zemi.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 15:31 Reaguje na Miroslav Vinkler
Zkuste tu "expanzní politiku Západu" nějak přiblížit.
Zased nevíte vůbec nic, jen výstřel do tmy, že?
Odpovědět
sv

2.3.2022 12:22 Reaguje na Miroslav Vinkler
A to sis vycucal z kterýho prstu?
Odpovědět

Zbyněk Šeděnka

25.2.2022 08:34 Reaguje na Pavel Hanzl
Když to odtroubili i když to bylo ve stádiu příprav, tak je jasné, že to byla neskutečná pitomost.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 16:21 Reaguje na Zbyněk Šeděnka
Mongolové, Poláci, Švédové, Napoleon, Hitler - všichni nevinně a s nejlepšími úmysly se náhodou ocitli v Rusku.

Po rozpadu SSSR jsme si asi všichni mysleli, že
v 21. století konečně v Evropě zavládne mír.
Některým to ale asi bylo málo a v demontáži potřebovali jít dál- rozpad Jugoslávie a konflikt, který si vyžádal nejvíce obětí na území Evropy od konce druhé světové války, v součtu 140 až 200 000 životů.
Jak je vidět i to někomu bylo málo.

Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 23:09 Reaguje na Miroslav Vinkler
A kdo ty lidi povraždil? Cigán černý, cigán?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 23:16 Reaguje na Miroslav Vinkler
Možná jste slyšel někdy pojem "etnické čištění", ale určitě netušíte, co to znamená.
Když Srbáci vrazili do domku Kosovského sedláka, tak ho sice vyrabovali, ale nic moc nenašli.
Tak uřízli hlavu jeho patnáctiletého syna a hodili mu ji na talíř na stůl před něho, aby se konečně nažral masa, když je tak chudej.
Odpovědět
va

vaber

25.2.2022 08:27
co má společného Ukrajina a zelená dohoda, naopak když nebude špinavý plyn z Ruska mohou odborníci rychleji zelenou dohodu splnit a ne se vymlouvat na situaci,
já to dělám jako můj soused netopím mám 8°C v baráku a jsem v pohodě ,můj soused má 80roků ,netopí už 20let a je zdravý jako řípa,
plyn z Ruska i ropu je třeba okamžitě zavřít
Odpovědět

Zbyněk Šeděnka

25.2.2022 08:43 Reaguje na vaber
Netopit v zimě v baráku znamená, že tam postupně budou vlhnout omítky. Aby se ušetřilo topení, tak se v chladných dnech ani moc nevětrá a když klesnou teploty pod nulu, dochází k promrzání stěn a následné destrukci omítek. Pokud je to dlouhodobý stav, začnou se drolit i cihly, což může znamenat narušení statiky domu. Kromě toho u méně odolných jedinců může docházet k nejrůznějším chorobám, jako jsou třeba plísně, choroby plic a podobně. S Vámi, případně s Vaším sousedem bych určitě nechtěl bydlet.
Odpovědět
va

vaber

25.2.2022 08:57 Reaguje na Zbyněk Šeděnka
nic takového není pravda když neudržujete vysokou vlhkost a větráte
Odpovědět

Zbyněk Šeděnka

25.2.2022 09:59 Reaguje na vaber
Takže v zimě, když je venku nějakých -10st C. budete klidně pravidelně větrat a jste přesvědčen, že se tím níží vzdušná vlhkost? Já jsem naopak přesvědčen, že si tím akorát vychladíte zdi, na kterých se bude vzdušná vlhkost srážet a naopak Vám bude celý barák víc a víc vlhnout.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

25.2.2022 13:22
Realita je taková, že holt se nějaký dramatický odklon od uhlí o hezkých pár let posouvá.
Jako klima je klima, uhlí je sajrajt, ale zima a Rusko jsou větší průser.
Hlavně doufám, že jsou Germáni ... nejen ... z toho odstavení JE patřičně happy. A jsem zvědav, co udělají s těmi zbylými.
Odpovědět
va

vaber

25.2.2022 13:32
já myslím, že to ti nahoře mají dobře promyšleno,
Green Deal totiž nebude potřeba ,po nukleární válce přijde také nukleární zima a bude vyřešeno oteplování planety a také přemnožení lidstva,
ti nahoře vědí co dělají, jen plebs to nechápe ,
když zaženete velkého psa do kouta a budete ho bít, tak se nedivte,že začne kousat
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

25.2.2022 14:10 Reaguje na vaber
Pokud tím čoklem myslíte Rusko, tak do kouta se zahnalo akorát samo, a to tak svojí tradiční neschopností přeměnit svůj špičkový vědecký potenciál, který bezpochyby vždy měli a mají, do konkurenceschopné produkce. Takže co nevydloubou ze země, to za hranicema neprodají (a ani u nich doma to nikdo moc nechce).

A kdo toho vořecha bije to fakt netuším vůbec.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

27.2.2022 12:00 Reaguje na Svatá Prostoto
Tohle vysvětluje teorie Hordy zcela bezchybně.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 14:11 Reaguje na vaber
Koho myslíte tím psem a kdo ho jako bije?
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

25.2.2022 15:27
Hurá, jak jsem tušil. Žumpa Aeronet je dole. Tak ještě Sputnik, ale ten půjde hůře. :D
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 15:54 Reaguje na Petr Eliáš
Všechny je pozavírat a nechat ten jediný správný názor, aby neměl občan zmatky v hlavě.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

25.2.2022 15:57 Reaguje na Miroslav Vinkler
No právě! Alespoň vás dezinformátory trochu omezí, což je super! :D
Odpovědět
VS

Va Shek

25.2.2022 16:00 Reaguje na Miroslav Vinkler
Zde jde ale opravdu o něco jiného.

Jde o informační kanály státu který nás označil za nepřítele. Státu který provedl brutální agresy na svobodný stát.

V ČR je svoboda projevu stále.

Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 16:44 Reaguje na Va Shek
Svoboda projevu je základním ústavním právem a žádná vláda bez souhlasu soudu nesmí toto právo omezit.

To je taky demokracie - právo na spravedlivý soudní proces.

Zavření některých webů bez soudního rozhodnutí je jednoznačně neoprávněným zásahem vlády do občanských práv a je neomluvitelné.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

25.2.2022 17:38 Reaguje na Miroslav Vinkler
Zřejmě nemáte ani tušení co to CZ.NIC je a že má určitá pravidle. Pokud je doména porušuje, může být zablokována. :D
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 18:10 Reaguje na Petr Eliáš
CZ.NIC není soud a nemůže na základě vládního příkazu omezovat svobodu projevu .
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

25.2.2022 18:22 Reaguje na Miroslav Vinkler
Ale může zablokovat doménu, která neplní jejich pravidla. :D :D :D
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 20:01 Reaguje na Petr Eliáš
Asi rychle změnili pravidla ze čtvrtka na pátek.
Dříve to nevadilo, teď to vadí.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

27.2.2022 11:55 Reaguje na Miroslav Vinkler
Jistě. Dřív byla podpora Ruska sice hnusná, ale pořád v nějaké normě, od čtrtka se Rusko stalo agresorem a zločincem a tím pádem se jaho podpora stala taky zločinem.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

27.2.2022 11:58 Reaguje na Miroslav Vinkler
Svobode projevu je omezena, je zakázána podpora terorismu, násilí obecně, zločinných režimů (třeba nacismu Německého i Ruského), hnutí "podporující omezení práv a svoboduů atd. atd. atd.

Tak, jak hajlování a podpora Htlera je na kriminál, to samé je dnes podpora Ruska.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 16:10 Reaguje na Miroslav Vinkler
I demokracie musí mít sílu. Pokud je ve válce, zrádci a rozvraceči se musí eliminovat (ne přímo vraždit), protože mají sílu podlomit vůli národa bojovat.

Proč je asi USA, jako největší demokracie světa, pořád nejsilnější?
Nedopustila rozvracení státu, poprvě se o to vážně pokusil až trumpeta a výsledky byly děsivé.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 16:27 Reaguje na Pavel Hanzl
Pokud tím míníte vývoz demokracie na hlavních tanků tam, kde ji nechtějí, tak máte absolutně pravdu.

Naposledy demokraty vypráskali pasáci koz
z Afghánistánu a ten špás stál demokraty 2 bil.$., 4tisíce mrtvých vojáků a 240 tis. civilů, zejména žen, dětí a starců.
Odpovědět
VS

Va Shek

25.2.2022 20:36 Reaguje na Miroslav Vinkler
Pane Vinklere, stále se tu snažíte obcházet jeden základní fakt.

Rusko bez upozornění brutálně napadlo sousední svobodnou zem.

To nemá žádnou omluvu.


Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 23:08 Reaguje na Miroslav Vinkler
Vy víte zase jen kulový, jak dycky. Afgán Amíci dobyli asi za 14 dní a dalších 20 let jej snažili postavit na nohy.
Jenom proto, že většina obyvatel je doblblá asi jako vy, se to prostě nepovedlo a za gigantických obětí i peněz jsou na tom stejně, jak na začátku.
A víte proč?
Jmenuje se to "Vinklerova kritika a podrážení ÚPLNĚ VŠEHO".
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

25.2.2022 17:22 Reaguje na Pavel Hanzl
Doporučuji si poslechnout vizionářskou píseň o
demokracii od Karla Kryla. On jako opravdový
demokrat byl zděšen z naší demokracie pár let
po revoluci a ještě žít, tak by dnes zešílel.
Přečíst si vaše rady o eliminaci mi připomíná
chování těch tyranů, které vy rád kritizujete.
Pokud označím kritika za rozvraceče a chci ho
eliminovat, tak nejsem demokrat, ale diktátor té
"správné" demokracie. Vy jste však spíše pouze
nevyrovnaná osobnost, která neví ani co píše.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 18:13 Reaguje na Břetislav Machaček
To je rozdíl mezi fanatiky typu pana Hanzla a moji osobou, nemusím s vámi souhlasit, ale nikdy vám neupřu vaše právo své názory svobodně přednášet.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

25.2.2022 18:54 Reaguje na Miroslav Vinkler
Přesně tak. Vidíte, když mu dojdou argumenty,
tak už by chtěl kritiky eliminovat. Toto dnes
udělala vláda s jedním nepohodlným Webem, že
je prý desinformační a nakonec možná zbude
jen pouze jeden "správný a pravdivý" zdroj informací. Díky za takovou demokratůru.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

25.2.2022 19:04 Reaguje na Břetislav Machaček
Ne s jedním. Bylo jich osm. A pokud považujete Aeronet jako kritické médium, tak máte hodně chabou představu co je to kritika. :D A neudělala to vláda, ale CZ.NIC, ta jim zablokovala doménu protože porušovali jejich pravidla. Mohou si založit novou doménu, třeba .com a vypouštěn dezinformace tam. :D
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

25.2.2022 20:05 Reaguje na Petr Eliáš
CZ.NIC se v noci probudil a zjistil, že se porušují pravidla ?
Ne, udělal to na základě vládní objednávky, samý hrdina.
Odpovědět
VS

Va Shek

25.2.2022 20:38 Reaguje na Miroslav Vinkler
Situace se změnila ruským brutálním útokem na sousední svobodnou zem.

Dokážete to pochopit?

Ukrajina Rusko nijak neohrozovala a byla napadena.

Má snad ČR toto přehlížet?

Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

27.2.2022 11:52 Reaguje na Va Shek
ČR naštěstí není Vinkler, Macháček, Kain, Studnička a podobní ruští doblblíci.
Odpovědět
ig

26.2.2022 00:23 Reaguje na Miroslav Vinkler
CZ.NIC nechávala běžet server, na kterém parta blbů blábolila svoje nesmysly. To je ok, i blb má svá práva. Ale z party blbů se přes noc stal válečný zločinec a to už je jiná.
P.S. osobně bych to nechal běžet, ale já o tom nerozhoduju.
Odpovědět
Sl

Slovan

25.2.2022 20:47 Reaguje na Břetislav Machaček
Lidé v Rusku, kteří jsou proti válce jsou zavíráni a pak se s nimi děje bůhví co (tolik k tomu "správnému a pravdivému"). Rusko vypíná facebook a jiné soc. sítě. Rusko napadlo suverénní stát a jejich střely dopadají na i školky a sídliště. Rusko vyhrožuje Švédům i Finům, že pokud vstoupí do NATO, ponesou si vojenské i politické důsledky - že za to může jejich agresivní politika jim asi nedochází.
Ano, zlatá demokratůra a hlavně NATO. A třeba se z toho vy rudí poserte!
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 22:53 Reaguje na Slovan
Rusko má mentalitu Hordy a nechápu pitomce, kteří jim věří.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

26.2.2022 08:56 Reaguje na Slovan
Já přece netvrdím, že je v Rusku
O.K. a že ty weby nezveřejňují ty
dezinformace. To se bohužel děje vždy a všude, když stojí lidé proti
sobě. Pokud ale zaznívá pouze jeden
názor, tak začíná vzbuzovat odpor
a podezření, že je jen propagandou
a nikoliv pravdou. Na to dojeli před
revolucí komunisti, když TV nikdo
nevěřil a poslouchal zahraniční
stanice. Moudří lidé potřebují chtějí porovnávat různé informace
a udělají si závěr samotní. Blb si
vystačí s jedinou informací, byť
třeba lživou. Mimochodem takový
tvrdý kapitalizmus jaký je v Rusku
by naši kapitalisté asi nepřekousli
a mluvit tu dnes o rudých, je jako
zamrznout ve vašem kojeneckém věku.
Rudá je dnes možná S. Korea, Kuba
a napůl Čína, ale Rusko rudé není
ani náhodou. Tu jde o mocenské zájmy
s nacionálními ideály a obava Ruska
ze ztráty pozice jedné ze světových
velmocí. Takže ano, demokracie, která umlčuje jiné názory není už nic jiného, než demokratůra, což
dokazuje vyžadováním jediného
"správného" názoru na cokoliv.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

26.2.2022 09:29 Reaguje na Břetislav Machaček
Když Hitler napadl postupně celou Evropu, taky byl ten "jediný správný názor" fakt špatně? Měli se do médií pouštět jeho fanatické projevy, měli jeho demagogové otravovat mediální prostor, aby to bylo "vyvážené"??

Vyváženost je nutná v normálních časech, ale válka to okamžitě ruší a nastává jen boj kdo z koho. Kdo je schopen bojovat vyhraje, kdo jen "vyváženě" žvaní, je zničen.
Válka není demokracie, to je totalita na všech stranách. Ale my jsme si ji nevymysleli, jen ji musíme přijmout.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

26.2.2022 09:43 Reaguje na Pavel Hanzl
To nechce být. On nerozumí pojmům dezinformace, propaganda a názor. A už vůbec nechápe, že když zrušíte ty nejznámější dezinformační weby, že opravdu tu nebude panovat jen jeden názor. :-)
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

27.2.2022 11:49 Reaguje na Petr Eliáš
Macháček je prostě úplně stejně zblblý jako všichno ostatní, je zajímavé, že tihl trubové mají názory zcela uniformní a prakticky přesně stejné, používají i stejná slova a skladbu vět.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

28.2.2022 07:31 Reaguje na Břetislav Machaček
Když zakážete vyložené lži a tvrdé demagogie, profašistické a násilí podpotujícé kecy, tak vám nezůstane jen ten "Jediný Správný Názor".
"Rozpoutali jsme "mírovou operaci" na zajištění ochrany občanů Ukrajiny proti militarismu a nacionalismu". Putin

Rusko bylo VŽDYCKY faudální, včetně období "budování komunismu" a rudé bylo jen krví lidí, které povraždilo. Dnes je to feudální fašismus ovládaný mentalitou Hordy.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 23:01 Reaguje na Miroslav Vinkler
Hluboký omyl. Já bych eliminoval osoby, které evidentně LŽOU.
Já vím, vy máte problém, protože vůbec nechápete rozdíl, mezi vyloženou lží (i třeba typu bullshit) a realitou, nechci psát pravdou. Vy máte už rusky zdeformované vidění světa natolik, že bílá je pro vás černá a naopak.
ůCelé je to jen cvičení, Ukrajinu nechceme napadnout". Putin.
"Žádné rakety na Ukrajinu nedopadají, to jen Američané dělají vylhané kampaně". Jejich ministr čehokoliv.
Atd. atd. atd. atd. atd. "posíláme tam "mírové sbory", (Putin).

Tomuhle vy věříte a proto vás považuji za..........dosaďte si sám.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.2.2022 23:03 Reaguje na Břetislav Machaček
Člověče zcela slabomyslná, Karel Kryl zemřel někdy v roce 92, možná, tak co zase kdákáte za pitomosti?
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

26.2.2022 09:07 Reaguje na Pavel Hanzl
Vážený nedouku. Karel Kryl napsal v roce 1993
píseň Demokracie na základě rozčarování z toho, jak se vyvíjela demokracie u nás. Zemřel
v roce 1994 a jeho pohřeb byl ostudou naší
politické reprezentace vzhledem k tomu, jak
se o demokracii zasloužil. Píseň si najděte
na internetu a nekdákejte něco, o čem víte prd. Ale u vás si už na to každý zvyknul, že
píšete polopravdy, sny a doslova nesmysly.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

26.2.2022 09:23 Reaguje na Břetislav Machaček
Píšu "někdy v roce 92", protože si přesné datum nepamatuji. Ale pamatuji si, že Kryl plival na naši "nevyspělou" demokracii, truba, jak mohla být po 50. letech totality vyspělá??
On si přijel z "Mníšku pod Alpou" a začal rozdávat klížecí rady a hlavně plival a kritizoval.
V mých očích se slušně shodil.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

26.2.2022 10:43 Reaguje na Pavel Hanzl
Styďte se poplivat K.Kryla a právě
vy se svým pohledem na demokracii,
kdy vyžadujete ELIMINOVAT jiné, než
oficiální názory. Toto je propagace
nové totality jediné "pravdy" a je
to dáno nezralosti demokratického
myšlení. Vy jste pouze vyměnil jednu
totalitu za jinou. Ubohé.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

27.2.2022 11:45 Reaguje na Břetislav Machaček
Plácáte zase nesmysly jak dycky.
Na Kryla v žádném případě neplivu, jen píšu zcela korektní a navíc pravdivou kritiku.
Já chci postupovat demokratickým zákonným způsobem, protože u nás je zakázána propagace násili a terorismu.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

26.2.2022 12:01 Reaguje na Pavel Hanzl
Tak si příště údaje ověřte, stačí google. Tahle opět předvádíte své lži.

Jinak, vy jste teda kus lidského odpadu !!!
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

27.2.2022 14:27 Reaguje na Jaroslav Studnička
Děkuji za poklonu, zvláště od vás si toho velmi vážím.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

25.2.2022 19:00
Něco pro místní rusy. Jak Rusko mírově osvobozuje...

https://www.facebook.com/CT24.cz/videos/1031194714126339
Odpovědět
reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist