https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/fiala-se-ve-snemovne-znovu-vyslovil-pro-evropske-reseni-vysokych-cen-energii
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Fiala se ve Sněmovně znovu vyslovil pro evropské řešení vysokých cen energií

13.10.2022 18:45 | PRAHA (ČTK)
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Premiér Petr Fiala (ODS) se ve Sněmovně znovu vyslovil pro evropské řešení vysokých cen energií. Při interpelacích tak reagoval na dotaz Marie Pošarové (SPD), která poukazovala na plán německé vlády vynaložit na zmírnění dopadů drahých energií až 200 miliard eur (téměř pět bilionů Kč). Podle ministerského předsedy není možné přistoupit na to, aby mezi sebou soutěžily v těchto podporách rozpočty jednotlivých členských zemí.
 

"Pokud přistoupíme na to, že budou spolu soutěžit národní rozpočty, že budeme soutěžit navzájem bez ohledu na otevřený prostor Evropské unie, když budeme soutěžit o to, kdo a jak více podpoří vlastní průmysl, co se stane vzhledem k síle České republiky? Z takové soutěže nevyjdeme jako vítězi a nemůžeme z ní vyjít jako vítězi," řekl premiér. Takový postup podle něho nelze připustit a je nutné jít cestou evropského řešení i pro velké firmy.

Na dotaz dalšího interpelujícího Radovana Vícha (SPD) ministerský předseda poukázal na to, že vláda národní řešení připravila, ale pracuje na evropském, protože by bylo levnější, efektivnější a výhodnější. Prokazatelně podle něho vede ke snížení cen energií i jen slovní intervencí. "Soupeřit v tom, jak budeme dotovat vlastní průmysl, a soupeřit v tom s Německem a dalšími bohatými zeměmi, já považuju za nesprávnou cestu," řekl. Fiala ale také podotkl, že kabinet na evropské řešení nespoléhá. "Z hlediska zájmů České republiky ho považujeme za nejvýhodnější a nebudeme rezignovat na to, abychom ho dosáhli," dodal.

Německá vláda kvůli ohlášenému plánu podpor čelila v EU kritice především menších zemí. Podle odborníků by mohl znevýhodnit ostatní členské země. Německý kancléř Olaf Scholz před týdnem na závěr pražského neformálního summitu EU uvedl, že jednání přispělo k odstranění nedorozumění kolem balíčku na zmírnění dopadů vysokých cen energií. Scholz zdůraznil, že podobné balíčky přijaly i jiné země, konkrétně Itálie, Francie, Španělsko či Nizozemsko.

Scholz připustil, že vyřešení problému vysokých cen lze dosáhnout jen společně. Zároveň ale obhajoval opatření na národní úrovni. Podle něj jsou nezbytná a budou muset být přijímány ve všech zemích.


reklama

 
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (63)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

13.10.2022 18:58
Fiala mluví, Erdogan koná.

Nečekaná dohoda o ruském plynu. Putin ji probral s Erdoganem
Ruský prezident Vladimir Putin ve čtvrtek odpoledne jednal s tureckým protějškem Recepem Tayyipem Erdoganem. Dohodli se, že budou usilovat o výstavbu nových plynovodů.

Putin při jednání s Erdoganem v kazachstánské Astaně navrhl vybudování nového plynového uzlu v Turecku. Jeho protějšku se nápad zamlouvá, informovala agentura TASS.

Šéf Kremlu se prý domnívá, že by nové podmořské plynovody mohly nahradit Nord Stream 2.
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

14.10.2022 07:02 Reaguje na Miroslav Vinkler
v zásadě se potvrzuje, že odklon od Ruska v dodávkách energií je správný
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 15:48 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Nejen to, ale životně nutný.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

14.10.2022 18:45 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Já bych to trochu poupravil ... odlon od závislosti na dodávkách ... i když nej by samozřejmě bylo, kdyby k té závislosti vůbec nedošlo.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 14:17 Reaguje na Miroslav Vinkler
Tuhle blbost provedli jak Němčouři, tak my a jak se nám to brutáleně prodražilo!!
Rus podrazí vždycky každého, nevzpomínám si na vyjímku.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

14.10.2022 18:44 Reaguje na Pavel Hanzl
Každého ne ... třeba Čínu ne ... a víte proč? Bo se nenechala a nenechá. USA nemlich to samé.

A vo tom to je.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 21:05 Reaguje na Svatá Prostoto
To ani ne. Ale proto, že jsou silnější. To je mentalita Hordy. liliPutin považuje Evropu za slabou a zbabělou a to samé Ukrajinu. To je hlavní důvod, proč tu válku proti Západu tak fatálně zdupal.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

15.10.2022 12:10 Reaguje na Svatá Prostoto
Největší čurina bude, až podrazí hlupeno Orbána a celý Maďarónsko půjde do bankrotu. A Vinkler bude pořád mektat, že jsme měli od nich vše kopírovat. Míval jsem problémy tohle pochopit. Už nemám.
Odpovědět
RV

Richard Vacek

14.10.2022 06:07
Vláda čeká a čeká a noty nepřicházejí a nepřicházejí. Bylo by lepší, kdyby noty přišly, ale pokud nepřijdou, nevíme, co budeme dělat. Zkusíme ještě počkat, protože jednou ty noty přece přijít musí.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 14:27 Reaguje na Richard Vacek
O jaké vládě píšete? O naší těžko:
"Vládě Petra Fialy se za šest měsíců povedl malý zázrak: Zajistila pro Českou republiku plyn. Zasadila se o získání kapacity a sjednání nových dodávek přes terminál na LNG v holandském Eemshavenu, dál jedná s Polskem i Německem o podílech v dalších terminálech. Napravila tak fatální selhání posledních dvou vlád, které energetickou bezpečnost vůbec neřešily."
Jaroslav Míl, bývalý vládní zmocněnec pro energetiku.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

14.10.2022 18:49 Reaguje na Pavel Hanzl
No, buďme trochu realisté, nám na rozdíl od Míla o flek nejde:-), takže zajistila naplnění zásobníků, a to z velké části díky dodávkám z Ruska ... když ještě NS1 fachčil.
Pak zajistila podíl na kapacitě jednoho LNG terminálu, což je samozřejmě fajn, ale dodávky na plné využití jeho kapacity teda rozhodně zajištěny nejsou.

Ono, je to fajn, ale zase takový zázrak bych z toho nedělal.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 21:11 Reaguje na Svatá Prostoto
Gazprom už od začátku stahuje dodávky do Německa (tj. taky k nám) napřed na 40%, potom na 10%? a od prvního září to zablokoval celý.
Být Němčouři svině, nepošlou letos k nám ani kubík. Ale funguje evropská solidarita a hlavně schopný vyjednavač Sikela sehnal ten scházející plyn v Dánsku, Holandsku a Norsku, i když se o něj tahali všichni. Ty terminály jsou navíc a do budoucna. A o tom Míl hovoří, flek neflek.
Odpovědět
SV

Slavomil Vinkler

14.10.2022 09:07
Za CK Rakouska Uherska se říkalo, že na pražském hradě nejsou záchody, neboť místodržící běží s každým ho..em do Vídně. Už je postavili?
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

14.10.2022 12:31 Reaguje na Slavomil Vinkler
Pokud byste někdy při návštěvě mel akutní potřebu, tak vás mohu uklidnit ... III. nádvoří v budově Starého probošství. Mince s sebou. Není zač.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 21:12 Reaguje na Slavomil Vinkler
Víte, kdy se Českému národu dařilo historicky nejlépe?
Právě v době, kdy se běhalo do Vídně.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

14.10.2022 10:01
Vyslal opět další signál, že si máme počkat, až se rozhodne v Bruselu.
Němci konají, Francouzi se dohodli s Němci na výměně plynu a elektřiny
a my čekáme vlastně na co? Energie na burze jsou prodány na rok dopředu
a není už ani co nakupovat. Čekáme na LNG minimálně 3 x dražší, než ten
z plynovodů a stále čekáme na to, že se EU dohodne na stropu! Ten bude
podle jaké kupní síly? Německé a nebo naši, či rumunské? Pokud bude
podle německé, tak si plyn koupí Němci a my ostatní se budeme koukat
jak se tam topí plynem na který nebudeme mít !
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

14.10.2022 12:45 Reaguje na Břetislav Machaček
No, signál ... ono jde o to, že pokud se nestanoví nějaká pravidla a bude to čistě na tom, co si jednotlivé státy budou schopny a ochotny dovolit, tak půjde EU ke dnu jak pytel šutrů.

Ono už teď je veselo ... https://www.politico.eu/article/tensions-flare-over-the-eus-new-irresponsible-big-spender-germany/

Při vší úctě a respektu k hrůzám, které se na Ukrajině dějí, je opravdu pozoruhodné, jak relativně velmi lokální konflikt dokáže nadělat vlny na celém světě ... a mám pocit, že to je teprve začátek. A nejenom co se EU týče ...

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-tikajici-hrozba-pro-evropu-rusko-vyhrava-informacni-valku-ve-tretim-svete-216717#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Odpovědět
AN

Aleš Nebáznivý

14.10.2022 13:51 Reaguje na Svatá Prostoto
V článku chybí jakýkoliv prvek sebereflexe západu. A to že k ruskému vlivu umetl cestičku velkohubý západ sám. Kolonizace, která mnohde neskončila a poté dvojí metr a svrhávání režimů atd. Článek se opět táhne v duchu mi jedině ti správní a úpřímní. Že to západu věří čím dál méně obyvatel třetích zemí a pak naskakují na ruské udičky a lživé výklady si tedy minimálně z nemalé části západ sám. Prostě buď kážu o demokracii a hodnotách, tak se tak i chovám. Praxe byla jaksi odlišná. Já netrvdím, že nejsou místa, kde se to daří a zaplať pánbů za to.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

14.10.2022 18:57 Reaguje na Aleš Nebáznivý
To rozhodně nezpochybňuji, jde ale o to, že se zjevně celkem zásadně mění řekněme mocenské uspořádání světa, kdy zejména vliv Evropy nadále slábne a vzniklý prostor obsazuje primárně Čína, ale jak se ukazuje, i třeba to Rusko. Plus, že řada zemí třetího světa má Evropy a USA plné zuby.

USA si to nějak uhrajou, ty se nesnaží svět spasit, těm stačí, když jej budou do značné míry kontrolovat:-). A Evropa ... ehm.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 21:15 Reaguje na Aleš Nebáznivý
Skutečně nečekám, že EU bude vytvářet nějakou cha cha "sebereflexi" kvůli tomu, že ruští vohnouti pořád pořádají proti ní hyenizační kampaně.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 15:56 Reaguje na Svatá Prostoto
To není žádný lokální konflikt, nešťastníče. To je regulérní válka Ruska proti Západu.
Lavrov: „Naše speciální vojenská operace je navržena tak, aby skoncovala s bezohlednou expanzí a směřováním k úplné dominanci Spojených států na mezinárodní scéně, a pod nimi i zbytku západních zemí.“
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

14.10.2022 18:53 Reaguje na Pavel Hanzl
Cywe, kouknete na počty jen takové bitvy u Hradce ... a kdo o ní dnes ještě ví ... třeba vám to docvakne.

Lavrov plácá jak má nakázáno a jak umí, dyť se na té Ukrajině plácaj jak ryba na suchu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 21:21 Reaguje na Svatá Prostoto
Ukrajina měla být jen rozcvička před útokem na celou Evropu. Cituji pouze ruské zdroje:
"Celý svět ponese následky totální hybridní války, kterou rozpoutal proti Rusku Západ", prohlásil v sobotu 14. května podle agentury RIA Novosti ruský ministr zahraničních věcí Sergej Lavrov.
"Chci vybudovat Eurasii od Lisabonu po Vladivostok." Putin
""Předpokládejme, že v zimě Putin srazí Německo a Evropu na kolena, odřízne jim plyn, řekněme, že jim přestane dodávat inertní plyny, kovy vzácných zemin. Pšenice a všechno ostatní. Pochopí, kdo je drží pod krkem. Ale jsou to racionální lidé, Západ je racionální místo. Přijdou, budou se kát, řeknou, že vstoupili do vaší situace, ano, opravdu, rozdělme Ukrajinu a začněme žít společně." Dugin

https://www.facebook.com/100086340768706/videos/542694664523543/
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 15:53 Reaguje na Břetislav Machaček
My čekáme, na to, až si hlupy Macháček někde zjistí, co všechno tahle vláda už UDĚLALA!!
Ne, co ožvanila, vyzdůvodňovala, okecala a odložila. To co UDĚLALA. A je toho fakt dost.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

14.10.2022 18:58 Reaguje na Pavel Hanzl
Tak třeba ... jo, to tapetování o domnělém zajištění dodávek plynu už opakovat nemusíte, to už je ohrané.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 21:26 Reaguje na Svatá Prostoto
Všechny ty sociální tarify, stropovačky, dohody s Katarem atd. atd. atd. a hlavně to nejdůležitější: dává dokupy celou Evropu a dupe na celoevropské řešení. To je pro nás zcela fatálně důležité. Rozjebaná Evropa je Putinův cíl.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

14.10.2022 21:42 Reaguje na Pavel Hanzl
Ještě minulý týden jste tvrdil, že Katar není vhodný partner a že žádné dohody s Katarem nejsou :-)))
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 23:10 Reaguje na Jaroslav Studnička
To jste si mě s někým spletl.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

15.10.2022 09:25 Reaguje na Pavel Hanzl
Omyl Hanzle, jen v záplavě těch vašich příspěvků už ani nevíte, co jste kdy psal.

https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/azerbajdzan-zacal-jednat-o-zdvojnasobeni-kapacity-plynovodu-tap-a-tanap-do-evropy#diskuse
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

15.10.2022 09:54 Reaguje na Jaroslav Studnička
Co jste si zase vybásnil? Já tam píšu, že: "Není. A kdo je závislý na Kataru?" A je snad někdo? Odpovězte. A co to má společného se smlouvami a vhodnosti jako partner?
Vás už regulérně bere fantas.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

15.10.2022 12:38 Reaguje na Pavel Hanzl
Hanzle, vy zase absolutně nechápete souvislosti, že?

Co myslíte, že bude v dnešní době podepsaná dlouhodobá smlouva na dovoz plynu z Kataru?
Odborníci upozorňují, že státy EU jsou v takovém stavu, že jakákoliv smlouva bude nevýhodná pro kupujícího a výhodná pro prodávajícího.

To že tu dneska vychvalujete dohody s Katarem, kde jejich emír je hrdý na vztah s Ruskem, stejným dechem haníte Maďarsko za jeho vztahy s Ruskem, značí jedině vaše neskutečné pokrytectví.

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-katarsky-emir-jsem-hrdy-na-vztah-s-putinem-40411585
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

15.10.2022 16:50 Reaguje na Jaroslav Studnička
Jaké dohody s Katarem vychvaluju? Ony nějaké jsou? Fantas vás bere dost silně.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

15.10.2022 19:31 Reaguje na Pavel Hanzl
Ad váš příspěvěk z 14.10.2022 21:26.

Už ani nevíte, co jste psal včera :-)))
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

15.10.2022 16:59 Reaguje na Jaroslav Studnička
Katar nás nepovažuje za nepřítele, neslibuje nám vyrazit zuby a nechce na nás hodit atomovou pumu.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

15.10.2022 17:41 Reaguje na Pavel Hanzl
Mi je celkem jedno, jak mě titulujete, ale asi jste nebyl
koštovat, ale na školení, protože tolik kravin najednou jste
už dlouho nevyplodil. To bylo školení EKOpolitruků EU?
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

14.10.2022 10:05
Nevíte někdo, co je s nevětším odborníkem na energetiku a zvláště pak OZE?
Diskuse jsou bez něho evidentně kratší a schází tu jeho nadšení z toho
vysílání signálů a konání "dobra" naši vládou.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

14.10.2022 18:24 Reaguje na Břetislav Machaček
UF! To jsem si oddechl, on si pouze odpočinul a o to více je teď
radikálnější. Už po mě jede jako Višňovský( člověk mnoha adres)
a tak je fajn, že to nebylo něco horšího!
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 21:32 Reaguje na Břetislav Machaček
Tutani, já byl na kole v jižním Štýrsku koštovat velsch riesling a hlavně sauvignon v klonu merlin, burgander barick a chardonay. Kdo by taky topil a svítil u nás za nekřesťanský kačáky, když tam mají vše stropované na kačku padesát za ochtl reservy, že?
Odpovědět
JO

Jarka O.

14.10.2022 22:38 Reaguje na Pavel Hanzl
Jo, burčáky za 3 E čtvrt litráček a byly o moc lepší než to, co někdy prodávají na oltecu. A ty sešupy pak vypadaly trochu mírnější. Opravdového medvěda jste určitě nejedl, že? Byla jsem tam týden před váma.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 23:20 Reaguje na Jarka O.
Šturm jel taky, možná 3 e za furtl, ale medvěda neznám, jedl jsem svinski pršuto na slovinské straně u Valdhubera Čecha.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

14.10.2022 12:34
Nejen na téma Fiala a energetická krize docela hezký článek ... "Ještě v srpnu si však český premiér Petr Fiala (ODS) evidentně nebyl ochoten připustit vážnost problémů a jen tvrdohlavě opakoval, že stropy mohou navrhovat pouze populisté, extremisté a "falešní energetičtí proroci"."

https://nazory.aktualne.cz/komentare/jen-nemecke-ci-jen-ceske-reseni-cen-energii-nikdy-nebude-fun/r~a2d3d6444a4911ed9ae20cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-2&utm_campaign=Aktualne
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 15:46 Reaguje na Svatá Prostoto
A dnes? Máme zastropované ceny, sociální tarif, dojednaný plyn v Norsku, Dánsku i Holandsku, zamluvené terminály v Holandsku i budoucí v Německu. A vláda maká na celoevropském řešení.
Co ješte po nich chcete? Byli jsme na tom nejhůř v Evropě (100% závislost na Rusku) a dnes jsme skoro zavodou.
Že tohle tutani nevidí, za to nemožu.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

14.10.2022 19:05 Reaguje na Pavel Hanzl
Zastropované máme akorát tak hovno, bo se furt neví, jaká bude konečná cena ... strop je jen na cenu vlastní komodity. Sociální tarif je podle vás jako co?
Kapacitu máme jistou jen v tom Holandsku, jak to bude s Německem je ve hvězdách, tak tu nekecejte.
Plyn z Dánska? Kolik ho prosím pěkne je? Určo to bude ale fakt darda, to je jasné ... "Frederiksenová uvedla, že Dánsko by se díky dodávkám ze Severního moře mohlo stát nezávislým na ruském plynu v příštím roce."

https://oenergetice.cz/plyn/dansko-hodla-docasne-zvysit-tezbu-plynu-aby-se-zbavilo-zavislosti-na-rusku

Takže je jasné, že sami neví co si s tím, co vytěží, počít a celí nadšení jen budou lifrovat Hanzlovi do kotle.

A jak že to je s tím Nizozemím ... https://oenergetice.cz/plyn/nizozemsko-snizi-tezbu-nejvetsiho-loziska-plynu-eu-navzdory-snaham-snizeni-zavislosti-dovozu-plynu

Vy jste se zase nepřebalil, co?
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

14.10.2022 19:45 Reaguje na Svatá Prostoto
Sociální tarif půl roku šmoulili, v září s velkou slávou spustili a nakonec bude ke konci tohoto roku, o rok dříve, zrušen😀.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 21:36 Reaguje na Svatá Prostoto
Strop je proto, aby se vědělo, kolik to bude stát bez ohledu na to, kolik bude stát komodita. Ten zbytek zaplatí stát. Soc tarif je na to, aby chudí dostali příspěvek k bydlení aby nezmrzli.
Vy zase vůbec netušíte, jaké mlouvy jsou uzavřené a s kým a o čem a melete jak Studnička. Tyhle tutany fakt miluju.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

14.10.2022 21:46 Reaguje na Pavel Hanzl
Hanzle, během politruckého školení v Kremlu jste nezaregistroval aktuální dění.

https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-usporny-tarif-bude-jen-letos-pristi-rok-uz-ne-40410890

Ohledně smluv jste se v poslední době opět předvedl jako největší hlupák :-)))
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 23:22 Reaguje na Jaroslav Studnička
Já čekal, že vono se to vyzuří a bude klid. Není, kdákat to bude furt.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

15.10.2022 09:27 Reaguje na Pavel Hanzl
Hanzle, na vyvracení vašich lží a demagogií jsem vždy připraven!
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

15.10.2022 09:57 Reaguje na Jaroslav Studnička
Píšu tam snad, že bude soc. tarif fungovat i příští rok? Co si zase fabulujete? Vy máte dnes nějakou fantazijní náladu...
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

15.10.2022 12:41 Reaguje na Pavel Hanzl
Já jsem nikde netvrdil, že jste to psal vy, umíte číst?

To naopak tvrdil váš guru Síkela, což jasně dokladuje jeho práci, tedy hlemýždí tempo a nekoncepčnost.
Jestli byste u svého guru neměl podstoupit odháčkování :-)))
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

14.10.2022 13:57
Doporučuji přečíst článek „Díkybohu jsou země, které nejsou tak hloupé jako Německo“

zde: https://echo24.cz/a/SQJb3/rozhovor-kniha-promeny-zivota-profesor-vahrenholt-dikybohu-jsou-zeme-ktere-nejsou-tak-hloupe-jako-nemecko?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=r13f7YK96z5-202210140630&dop_id=18129347
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 23:11 Reaguje na Miroslav Vinkler
Vy máte rád věštění z křišťálové koule.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-jaka-bude-zima-podle-evropskeho-modelu-prijde-putin-o-zasadni-zbran-216955#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest199_novy_box_firmy_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Odpovědět
JO

Jarka O.

14.10.2022 15:22
Proč čekat ne celou EU, stačí pro začátek domluvit společný postup s V4. Rakousko už řeklo, že nemůže nechat padnout průmysl a zavede podobné dotace jako SRN.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 15:41 Reaguje na Jarka O.
Muhehehee jakou domluvu ve V4 myslíte? Vám šibe? Hlupy Orbán se plazí před zrůdou, Poláci jsou jasně proti, Slováci se potácí a neví kudy kam a Česko jede jasně Evropskou lajnu.
Co tam chcete bogajego domlouvat?
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

14.10.2022 19:07 Reaguje na Jarka O.
Tady musím nerad:-))) s Hanzlem souhlasit, V4 je z tohoto hlediska spolek úplně na prd.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 21:37 Reaguje na Svatá Prostoto
Neserte mě člověče....
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

14.10.2022 21:47 Reaguje na Pavel Hanzl
Vemte si pilulku, svírací kazajku a šup do klícky...
Odpovědět
JO

Jarka O.

14.10.2022 22:34 Reaguje na Svatá Prostoto
Nějak to zvládnu:) Ač, nepotěšil jste mě a ani p. Hanzla jste nepotěšil. Těm demokratům se nezavděčíte. Proti francké říši jak jinak se dá ekonomicky uspět, aby tu všechno neskoupili za babku? @PH: Slovákovi dáme pomocné rameno, polák dá nos dolů, Orban nám přeprodá plyn a Čech přestane tu lajnu tak sjíždět;) zlatá střední cesta pro všechny bogajego.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

14.10.2022 23:15 Reaguje na Jarka O.
Ghermán to už dávno za babku skoupil a proto to funguje.
A hlupy Orbán nám přeprodá co? ledfa tak dluhy...
plyn kupuje dráž, než my, to je jeho špecifikum už dávno...
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

15.10.2022 11:58
https://www.newstream.cz/nazory/lukas-kovanda-prestizni-agentura-sazi-na-to-ze-fialuv-kabinet-zvladne-energokrizi?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=hQ0V6rgUys5-202210150951&dop_id=18143084

Tady je jasné hodnocení Fialovy vlády ze zahraničí, kterou u nás špinavci pořád hyenizují a tvrdí, že je neschopná a nic nedělá. Pravda je zase zcela opačná, jak dycky.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

15.10.2022 13:22 Reaguje na Pavel Hanzl
Hanzle, to není žádné hodnocení Fialovy vlády ze zahraničí.
To je hodnocení toho, že ČR má díky nízkému dluhu předpoklady k tomu, aby energetickou krizi zvládla.

Rozpočtovou politiku Fialovi vlády ovšem tvrdě kritizuje mimo jiné p. Kalousek:

https://www.novinky.cz/clanek/domaci-kalousek-vlada-priklada-inflaci-pod-kotel-40411723#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=7&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

15.10.2022 16:46 Reaguje na Jaroslav Studnička
Ne, musíte to číst celé. To je hodnocení schopnosti překonat krizi, to není jen o penězích. To je o počáteční pozici ČR jako státu totálně závislém na ruském plynu, kde se vedení podařilo zajistit dodávky odjinud v krizové situaci i proti daleko silnějším hráčům.
Ty finance jsou skutečně problém, po 8. letech vládnutí loupeživého estébáka a jeho mafie nastala vysoká inflace už před krizí, která to jej znásobila.
Kalousek je výborný ekonom, ale jeho řešení krize bylo mohutně kritizováno (mě se to líbilo), jenže to bylo proti dnešku procházka kremelskou zahradou.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

15.10.2022 19:38 Reaguje na Pavel Hanzl
Celý článek je o vlivu nízkého dluhu.

P. Kalousek to jasně píše. Současná vláda se chová v oblasti rozpočtové politiky o nic lépe než vláda Babiše.

Zbytečně to tu okecáváte...
Odpovědět
 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist