https://ekolist.cz/cz430/publicistika/nazory-a-komentare?ids%5Bx5f0e688f6e6f68a05e87f6ce1347ebf0%5D=1&sel_ids=1
reklama
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Názory a komentáře

Pokud chcete v této rubrice zveřejnit svůj názor, pošlete nám ho na ekolist@ekolist.cz nebo využijte formulář Přidat názor. Vyhrazujeme si právo nezveřejnit názory vulgární, obsahující nepodložené urážky nebo nesrozumitelně formulované. Pokud výslovně neuvedete opak, předpokládáme, že souhlasíte se zveřejněním vašeho názoru v Ekolistu.cz. Všechny zde prezentované příspěvky vyjadřují názory jejich autorů, nikoli redakce Ekolistu.cz.

Daniel Vondrouš: Polemika s Mirkem Šutou vyžaduje notnou dávku trpělivosti a opravdu silné nervy

9.9.2003
Polemika s Mirkem Šutou vyžaduje notnou dávku trpělivosti a opravdu silné nervy. Obávám se navíc, že ničím nepodložená obvinění zbytečně shazují práci organizace (Greenpeace), která si jinak své argumenty ověřuje pečlivě. více

Miroslav Šuta: Moc prosím Dana Vondrouše, aby si uváděné informace ověřil

8.9.2003
Musím reagovat na příspěvek Dana Vondrouše Moc prosím pana Vaníčka, aby si uváděné informace ověřil, kterým se pokusil obhájit svého zaměstnavatele (ministra Ambrozka) před, dle mého názoru, oprávněnou kritikou. více

RNDr. Josef Štekl, CSc.: Reakce na článek "Volbou "správných kritérií" mohu poslat do kolen jakoukoliv energetiku"

4.9.2003
Vážený pane Týci, odpovím na Váš článek Volbou "správných kritérií" mohu poslat do kolen jakoukoliv energetiku v zcela mírovém duchu. Svými slovy jsem chtěl seznámit čtenáře s novým energetickým odvětvím, protože s uhlím a s jádrem, díky mezinárodní aféře s Rakouskem, jsou dobře seznámeni. Nešlo mi tedy o to posílat nikoho do kolen, protože větrná energetika může být zdrojem doplňkovým a nikoliv páteřním. Tuto funkci bych viděl v jádru. více

Ing. Jiří Tyc: Volbou "správných kritérií" mohu poslat do kolen jakoukoliv energetiku

1.9.2003
Přečetl jsem si se zájmem v časopisu EkoList článek s názvem Jak šetrný je vítr? Jinak názor pana Josefa Štekla v článku, že jádro se nemůže s větrem vůbec srovnávat, je jen jedním z úhlů pohledu. Věřím, že úmysly pana Štekla jsou upřímné. Na druhou stranu jsou taková srovnání "pro kočku". Pokud si totiž zvolím "správná kritéria", mohu poslat do kolen jakoukoliv energetiku ve srovnání s jakoukoliv jinou. Na tom se myslím shodneme… více

Ivana Jakubková: Bogota: nejprve lidé, potom až automobily

21.8.2003
Motto: „Doprava není technický, ale politický problém.“ Oscar Edmundo Diaz, mezinárodní koordinátor prvního bogotského celoměstského Dne bez aut více

Jakub Kašpar a Jan Šíma: Proč se na našem území likviduje křídlatka

20.8.2003
Pana Poláška (Fórum EkoListu, 18. 8. 2003) zajímalo, proč se na našem území likviduje křídlatka a ne například kopřivy a jiná buřina. Rádi bychom na jeho dotaz odpověděli. více

Daniel Vondrouš: Moc prosím pana Vaníčka, aby si uváděné informace ověřil

19.8.2003
Pokusím se zareagovat na tři poznámky od pana Vaníčka. Zároveň prosím o zachování jednoduchého principu, o který se sám snažím. Než někoho obviním, měl bych si informace ověřit. Každý se totiž může mýlit, nemusí mít všechny informace apod. více

Radim Polášek: Proč se likviduje křídlatka?

18.8.2003
Podle mých pozorování se křídlatka rozšiřuje rychlostí cca 20 centimetrů za rok a sice kvete, ale její semena nestačí uzrát. více

Karel Vaníček: Jsem velice zklamán chováním pana ministra Ambrozka

4.8.2003
1) Nejprve nám pan ministr lhal o Spolaně:

TV NOVA, Na Vlastni oči, 27.8.2002, ŠUTA: Pane ministře, vy jste opravdu u toho v té ohradě u toho objektu A1420 neviděl vodu? Libor AMBROZEK, ministr životního prostředí /KDU-ČSL/: Ne, ne, ne. Ale několikrát jsme se nad tím zatočili, ta voda to v podstatě obešla. (http://www.greenpeace.cz/release/03/030418.htm) více

Pavel Jůza: České dráhy vzdaly boj o cestující

25.7.2003
Ve snaze konkurovat ostatním druhům dopravy ve spojení Prahy s Brnem zavedly České dráhy od počátku června tzv. "relační slevu". Ta umožňuje cestovat přímými vlaky mezi těmito městy za příznivých 140,- Kč. Dráhy však boj o cestující znenadání vzdaly: získání slevy nyní cestujícím velmi znesnadnily, a proto může běžné pasažéry stát jízdné dvaapůlkrát více než současné ceny. více
| 1 | .. | | 430 | | 432 | 433 | .. | 456 |
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist