Názory a komentářePokud chcete v této rubrice zveřejnit svůj názor, pošlete nám ho na ekolist@ekolist.cz nebo využijte formulář Přidat názor. Vyhrazujeme si právo nezveřejnit názory vulgární, obsahující nepodložené urážky nebo nesrozumitelně formulované. Pokud výslovně neuvedete opak, předpokládáme, že souhlasíte se zveřejněním vašeho názoru v Ekolistu.cz. Všechny zde prezentované příspěvky vyjadřují názory jejich autorů, nikoli redakce Ekolistu.cz.
Ivana Váňová: Spravedlivá transformace? Peníze do uhelných krajů dosud nedorazily28.3.2024
Pro Moravskoslezský, Karlovarský a Ústecký kraj je toho třeba dělat podstatně více. Bez koordinované pomoci a velkých finančních injekcí to ale nepůjde. Já sama jsem ze severní Moravy. Za to, aby měl zbytek republiky dostatek tepla a elektřiny, platily naše kraje po mnoho desetiletí vysokou cenu. A dodnes platí, i když je těžba v útlumu.
Jan Musil: Připomínky Hospodářské komory k Politice ochrany klimatu jsou nejen proti zájmům ekologie, ale i českých podnikatelů23.3.2024
Díky článku na Ekonews a od Martina Patočková jsem se dozvěděl o připomínkách Hospodářská komora České republiky k vládnímu dokumentu „Politika ochrany klimatu“. Hospodářská komora ČR v nich zpochybňuje vědecký konsenzus o vlivu člověka a emisí CO2 na globální oteplování.
Romana Šonková: Žalujeme Evropskou komisi za to, že nesplnila svůj slib zakázat klecové chovy22.3.2024
Vědci a nevládní organizace: Pane ministře, neoslabujte ekologická opatření v zemědělských dotacích!18.3.2024
Miroslav Bobek: Exkluzivita vykoupená utrpením18.3.2024
Prý to celé vzniklo tak, že když Holanďané začali na Jávě s pěstováním kávovníku a vcelku pochopitelně nepřáli polnímu pychu, pražili si místní obyvatelé kávová zrnka, která prošla trávicím traktem ovíječů skvrnitých. Netrhali tedy kávové třešně na plantážích, ale sbírali hovínka těchto cibetkovitých šelmiček s nestrávenými kávovými zrny. A znáte to. Určitě se hned špitalo, že „cibetková káva“ je vlastně lepší než ta obyčejná. Pak už zbývalo, aby celou věc někdo obchodně a hlavně marketingově uchopil a nejvzácnější – tudíž i nejdražší – káva označovaná kopi luwak se mohla vydat na tažení světem.
|
komentáře nejnovější nejčtenějšíreklama |